Kanske dom har mail, men vill undvika att svara på långa anonyma brev från nån som ändå inte kommer att köpa.
Anar väl att det ligger till så. Men vad är det för fel med att helt enkelt skriva att man inte kommer svara på mail. Det är ju svårt att gå på lögnen att en kille med mobilnummer inte har mail...
Sjukt störigt faktiskt. Speciellt som du måste godkänna annonsen via mail innan den går lajv...
Konstigt att så många är skitskraja för att ringa & måste leka gömme med mail...
de kontakter jag haft via mail då jag sålt nåt har tagit lång tid o bara försvårat kommunikationen.
Konstigt att så många är skitskraja för att ringa & måste leka gömme med mail...
Ja, en del av oss fegisar föredrar att köpa våra vespor via mail
Det var väl egentligen mest den konstlade bortförklaringen om en lånad mail som jag hängde upp mig på. Man kan ju faktiskt skriva att man inte svarar på förfrågningar via mail om man inte vill göra det. Samtidigt får man väl förstås hitta på vilka motiveringar man vill och jag borde kanske irritera mig på riktiga problem istället...
Förresten, vem är egentligen alla de som lånar ut sina mailadresser till annonsörer?
Vespa 125 g.t.r. från 1974
Vespa P200E från 1982
Crescent Skoterett från 60-talet nån gång
Det var en mattsvart Touring -62 med limpa, inget speciellt förrutom att det va en blå fläkt som såg plastig ut. Ägaren visste inte mycket om det förrutom att "den gick bra maskinellt" och priset var 4500.-
vespaco wrote:Någon som vet bakgrunden om den där reservdelshögen?
Nej, men jag har begärt fler och bättre bilder.
För info har jag lagt ett bud också, vi i klubben kanske inte behöver "iditobjuda" över varandra på grejerna...