Eskilsphenia 2009, 15-16 Augusti

Annonsera och diskutera svenska träffar här.
Ronnie
Lärling
Lärling

Post by Ronnie »

Lambert wrote:Hoppas att man har en scooter att åka på när andra inte kan låta saker vara ifred :evil: :evil:
Inget nytt om SX:en ännu, med andra ord? Fy, vad tråkigt...jag lider med dig.

Men du kommer ändå om jag förstår dig rätt? Kul! Du är varmt välkommen att låna en scooter av mig att köra under kortegen om du vill!
Lambert
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by Lambert »

Man bugar och bockar till erbjudandet. Har inte hört ett ljud men till att börja med så efterlyste polisen fel fordon första veckan en Citroen , kul om dom tagit en helt ovetande person för stöld av sin egen bil. Efter det avskrev man ärendet med svaret inga spanings resultat "man häpnar" . Ringde även till Lövsta ungdomsvårdskola som ligger i närheten ifall dom helt plötsligt har en lammy stående där , har även själv letat men inget . Lasse
Ronnie
Lärling
Lärling

Post by Ronnie »

Men vad f-n...så kan de väl inte göra? Om de spanat efter fel fordon hela tiden måste det väl gå att få dem att öppna utredningen igen på något sätt, eller?
Jag håller fortfarande ögonen öppna och det vet jag många andra som gör också...

Som sagt, om du tänker komma och vill låna en hoj är det bara att hojta till (fast då blir det en Vespa - Lammyn tänker jag köra själv). Vore dock bra om du hörde av dig imorgon i så fall, så jag vet...
Mickeck1
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by Mickeck1 »

Lambert wrote:Man bugar och bockar till erbjudandet. Har inte hört ett ljud men till att börja med så efterlyste polisen fel fordon första veckan en Citroen , kul om dom tagit en helt ovetande person för stöld av sin egen bil. Efter det avskrev man ärendet med svaret inga spanings resultat "man häpnar" . Ringde även till Lövsta ungdomsvårdskola som ligger i närheten ifall dom helt plötsligt har en lammy stående där , har även själv letat men inget . Lasse
I take it this is Levander who helped Bob on his way to eurolambretta, i have family around where your SX was taken from you and there are people with their eyes and ears open, Sweden is big but the Swedish scooter scene is small and tight dude it will turn up sooner or later i just hope i can join you when you visit the person that borrowed it mate to thank them personally :wink: it will turn up mate they cant sell it or use it without us knowing mvh Jason
Lambert
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by Lambert »

Thank`s for the suport , if I get some ifo about the people that took it you have an invitation to come along Jason . Yes it`s me what helped Bob sorry he couldent make it to the Euro. Lasse
Ronnie
Lärling
Lärling

Post by Ronnie »

Tack till alla er som kom och gjorde det till ett skönt run! Det blev grymt. Ser redan fram emot nästa år...:D

Här finns lite bilder från dagen och kvällen.
Klingen
Entusiast
Entusiast

Post by Klingen »

- Stort tack Ronnie för ett finfint run och allt arbete du lagt ner.
Vi örebroare bara njuter av att få åka ca 10 mil för att
träffa alla sköna människor på scootrar. Mäktigt att se
alla "oldschoolmods" från Sthlm rulla in på träffen.
Ser fram emot 2010 redan.
Post Reply