Happ. En Lammy till mig...

Bilder på egna hojar läggs med fördel upp här.
Nickeponken
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Utlösning?

Post by Nickeponken »

Nåväl, Allah har en massa grejer att säga. Min älskade katt har studerat tre män och en hoj idag. Hennes kommentar var något mer lakonisk: Meeeph.
I alla fall: En växelvajer var fett körd. Jag dristade mig till fråga om hjälp från ett par grannar: Danne, som älskar RD hojjar och Uffe som växte upp i HD-kretsar. Mot kaffe, cig och Schwartswaldstårta så var deras söndag min och lammys.
Vi bytte allt och oljade. Därefter lärde vi oss gemensamt hur man fininställer kopplingen på en lambretta. Numera är den tung att gripa i men astight istegen. FANSKAPET FAR IVÄG PÅ BAKHJULET!

Kul bonus: på väg hem efter riktig testtur hamnar jag jämte två HD vid ett rödljus. Behöver jag berätta mer eller?
Vespa PX 125 ME -03
Lambretta TV 175 -62

- Gröndal SC
mavio
Lärling
Lärling

Post by mavio »

Nej ja tror jag är med iaf. Du syftar på kombinationen 65 hk, 350 kg, dragpipes, citycamobraller och hysteriska moppegasryckningar i högerhanden? :P
/David
Nickeponken
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

HD

Post by Nickeponken »

Jag tyckte faktiskt lite lite synd om gossarna. Det kan inte vara så roligt att sitta där i lädersvett på en aphoj och så jazzar nån snubbe i shorts förbi på en gammal lammy och drar iväg på bakhjulet. De var säkert kränkta, hehe!
Vespa PX 125 ME -03
Lambretta TV 175 -62

- Gröndal SC
Post Reply