Tycker detta var bra skrivet! (och som kund till BD-Scooters skriver jag under för bra service!)Roberto wrote:ska försöka skriva detta inlägg så neutralt som möjligt "utan att blanda in mitt företag" samtidigt som jag ursäktar att mina inlägg kan vara lite felskrivna mm detta tyvär beror på att jag ofta är så upprörd att jag skriver mina tankar ner hastigt..
Jencla säger bla att det är gängse att man pm personen om man har delar till salu.. riktigt.. men varför ska detta bara gälla mig? har svårt att tänka mig att om någon inom EM-scooters skulle skriva att dem har delen ifråga skulle bli såna diskussioner som när jag gör det..
vidare så måste jag hälsa styrelsen i klubben att bla deras agerande gentemot tex mig och överhuvudtaget ointresse att aktivt värva medlemmar ovanför Stockholm är under all kritik.. jag har pratat med många som kör scooter här uppe och dem får intryck att klubben är en sekt för Göteborgare, Stockholmare och i viss mån skåningar. där man om man kommer utifrån inte riktigt känner sig hemma..!
bästa vore för klubben om hela styrelsen skulle flytta norr om dalälven, och minst 50 % i dem 3 norra länen..
ber än en gång om ursäkt..men jag startade inte denna storm i vattenglas.. ville bara upplysa att jag hade dem bultarna..
/ T.