Ställa in växlarna

För alla frågor rörande renovering av fordon. Främst till originalskick. Ej Vespa Smallframe!
calle
Trollkarl
Trollkarl

Post by calle »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Jag kan fotografera av innehållet i eftermiddag...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Yes!

Fats snabba på det är redan kväll här:D (fredagskväll)
Mancino
Lärling
Lärling

Post by Mancino »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by calle</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Jag kan fotografera av innehållet i eftermiddag...
Yes!

Fats snabba på det är redan kväll här:D (fredagskväll)

Får man vara fräck och fråga vad det är du gör där borta?
Är lite nyfiken.

/Riccardo
Terraplane Blues

Post by Terraplane Blues »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mancino</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>

Jag kan fotografera av innehållet i eftermiddag...

/ Fredrik<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Ja, jippie!!! :D<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote"><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by calle</i>
<br />Yes!

Fats snabba på det är redan kväll här (fredagskväll)<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">He-he, den innehåller knappast några sensationer - men absolut, jag fotograferar av den senare, oavsett om ni bara är sarkastiska eller inte... Kul att min verktygspåse väcker sådana starka förhoppningar och glada tillrop iallafall! :D

/ Fredrik
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by jencla</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Var noga med att smeta in vajern i lite kullager fett. <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Vajerhöljen med teflon på insidan är ett annat bra tips för att få vajrar som går lätt. Gjorde underverk på min Lambretta.

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Sedan ett till tips som är bra att ha i åtanke:
Ha alltid en uppsättning vajrar hemma, så slipper du vänta på leverans när de väl går av.
Vajrar, nipplar, tändstift, glödlampor är det rent självförsvar att ha med sig.
/jens

Håller med, i vissa EU-länder är det även lag på att ha med sig reservlampor till MC vid färd
lambrittan
Lärling
Lärling

Post by lambrittan »

nu är det kväll här oxå..

---------------------------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=15YA0nHpGfI
Terraplane Blues

Post by Terraplane Blues »

Sorry alla verktygsfetischister - har haft fullt upp i eftermiddag/kväll, så ni får allt vänta er till tåls tills en annan dag! Lovar dock att fota av verktygspåsen så snart det är läge. Den som väntar på något gott... :D

/ Fredrik
Post Reply