Tucanourbano parka

Här handlar det mest om kläder. allt från rätta kostymen till vilka handskar som håller regnet ute.
victor
Mästare
Mästare

Post by victor »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Federico</i>
<br />jag ska sy mig en svart skinnrock med inbyggda skydd....;)

Image

Federico
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Har inte lagt märke till det tidigare, men är sadeln kromad i framkant på stings GS? Eller har han ett kromat suspensoar på sig? Lite som kallingarna i Dune...?

/.v
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by victor</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Federico</i>
<br />jag ska sy mig en svart skinnrock med inbyggda skydd....;)

Image

Federico

Har inte lagt märke till det tidigare, men är sadeln kromad i framkant på stings GS? Eller har han ett kromat suspensoar på sig? Lite som kallingarna i Dune...?

/.v
De e en backspegel där han kan se om han har gylfen knäppt...
Federico
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by Federico »

ja, man undrar varför sting har dansk flagga

Federico
Bobo
Lärling
Lärling

Post by Bobo »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Federico</i>
<br />ja, man undrar varför sting har dansk flagga

Federico

Fast det har han väl inte? den är väl längre bort?

// Bobo
lambrittan
Lärling
Lärling

Post by lambrittan »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bobo</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Federico</i>
<br />ja, man undrar varför sting har dansk flagga

Federico

Fast det har han väl inte? den är väl längre bort?

// Bobo

joo han har ju flaggstången på ryggen :D

---------------------------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=15YA0nHpGfI
Bergfors
Lärling
Lärling

Post by Bergfors »

Jag passade på att köpa en TucanoUrbano Parka när jag var i Italien förra veckan. Hittills verkar den bra. Jag återkommer med rapport när jag har använt den lite mer.

/Jörgen
"she's got a motor scooter with a little rubber tooter and I fall to the ground when I hear that sound"
Mancino
Lärling
Lärling

Post by Mancino »

Bergfors wrote:Jag passade på att köpa en TucanoUrbano Parka när jag var i Italien förra veckan. Hittills verkar den bra. Jag återkommer med rapport när jag har använt den lite mer.

/Jörgen
Får man fråga vilken du köpte?
calle
Trollkarl
Trollkarl

Post by calle »

Bergfors wrote:Jag passade på att köpa en TucanoUrbano Parka när jag var i Italien förra veckan. Hittills verkar den bra. Jag återkommer med rapport när jag har använt den lite mer.

/Jörgen
-> Cool, hur snabb är den?
Bergfors
Lärling
Lärling

Post by Bergfors »

Mancino wrote: Får man fråga vilken du köpte?
Det finns bara en som heter Parka, den har nummer 834 (plus en tjejmodell av densamma).
Image

Jag ser nu att de tycks ha ändrat färgerna och att grön inte finns kvar. Min är för övrigt brun. Det var svårt att hitta några över huvud taget i Italien. Det var fortfarande sommar där och butikerna hade ännu inte tagit in vintersortimentet.

/Jörgen
"she's got a motor scooter with a little rubber tooter and I fall to the ground when I hear that sound"
Post Reply