OM tyg är materialet tror jag det är en möjlig väg att gå till väga, men svårt att säga, då man inte ser scooterns baksida av skölden. Alla bilder är framifrån. Vitsen med 3 till 8 bilder var att man skulle se fler sidor.
Jag har mina misstankar att det är frågan om gräddad maräng. Och allt man gräddar ligger platt mot plåten på en sida. Alltså gräddar man två halvor och limmar ihop dem med lämpligt sömningsmedel. Och sedan kan man forma mindre bitar runda med lämplig fil, kniv eller såg.
Mm den var min... men det förstod ni nog eftersom min kära sambo nämde något avslöjande tidigare!
Materialet är i alla fall inte maräng, betong, dynamit, tyg, persika eller något av de andra förslagen. Visserligen var några nära när de nämde modellbyggarträ, men det var ingen som sa abachi. Sen vet ju jag iofs inte vad det är så det kanske var någon som gissade rätt med att säga nåt annat konstigt träslag.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mancino</i>
<br />Va, jag har väl inte avslöjat något
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">