<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Paka</i>
<br />Underbar. Glöm inte låsbrickan till baktrumman bara.
/Patrik
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Tack för tipset! Funderade om det var någon som skulle lägga märka till det. Som sagt lite småfix kvar, men jag behövde ta lite kort inför registreringen.
/Ronny
Lambretta DL125
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by jencla</i>
<br />Jämfört med ursprungsskicket har du åstadkommit ett mindre mirakel. Dessutom tycker jag det är extra kul att du valde original turkos färg, den är så snygg.
Var har du köpt ditt handskfack innanför skölden? Fint!
Grattis till ett bra jobb och en fin Lambretta
/jens
Tack!
Handskfacket kommer ifrån ScootRS. Krävde en del justering innan det passade. Alltid ett sånt lotteri att beställa därifrån...
/Ronny
<br />Jämfört med ursprungsskicket har du åstadkommit ett mindre mirakel. Dessutom tycker jag det är extra kul att du valde original turkos färg, den är så snygg.
Var har du köpt ditt handskfack innanför skölden? Fint!
Grattis till ett bra jobb och en fin Lambretta
/jens
Tack!
Handskfacket kommer ifrån ScootRS. Krävde en del justering innan det passade. Alltid ett sånt lotteri att beställa därifrån...
/Ronny