Ja så där kan du ju inte puttra omkring...marre wrote:. Går att få ner lite till med lite mer justering

Ja så där kan du ju inte puttra omkring...marre wrote:. Går att få ner lite till med lite mer justering
När får jag provköra? Du har ju ändå fått låna vandringspriset ett år.marre wrote:Det är korrekt tolkatwanten wrote:Tolkar jag fel när jag läser att den gör 0-100 på 4,34 sekunder? Galet om jag har tolkat rätt!marre wrote:Nu tycker jag att dragstern börjar bli lagom snabb![]()
Körde ingen repa långsammare än 4.8 sek på 10 repor eller vad det nu var. Går att få ner lite till med lite mer justering
Erling wrote:Tyvärr hittar jag inte adressen ang lyften, och jag kan inte finska för att leta!
(18 kasus har jag hör att språket innehåller!!!)
Minns att lyften fanns på en finsk hemsida!
Ca 3000 Skr kostade den + bussfrakt!
Erling
Ja men då är det säkert rätt.Erling wrote:Johnny Sthlm!
Det där med baktung gör mig brydd när jag ser på bilden!!!
Kan jag verkligen ha använt den fel???
Fick en instruktion när jag fick den, och har gjort likadant sen dess![]()
![]()
![]()
Måste kolla noggrant!
Erling
snygg!!!Captain Slow wrote:Idag, med nyrenoverad motor. (Gott jobbat, Göran)
Efter en stunds kickande och ett tändstiftbyte så puttrade den igång. Hur kul som helst![]()
Nu skall jag bara försöka justera lite växelvajrar och koppla lite el, sen så skall den vara klar för tillfället.
Kul också att jag nu har kvar den gamla motorn, som jag i nu riktigt lugn och ro kan renovera själv och lära mig hur allt fungerar.
/En glad Tomas
Det är mittsektionen på bakre störtbågen.blizzy wrote:snygg!!!Captain Slow wrote:Idag, med nyrenoverad motor. (Gott jobbat, Göran)
Efter en stunds kickande och ett tändstiftbyte så puttrade den igång. Hur kul som helst![]()
Nu skall jag bara försöka justera lite växelvajrar och koppla lite el, sen så skall den vara klar för tillfället.
Kul också att jag nu har kvar den gamla motorn, som jag i nu riktigt lugn och ro kan renovera själv och lära mig hur allt fungerar.
/En glad Tomasvar hittar jag en sån där fotpinne för passagerare nånstans?Eller är det inte det?I så fall,vad är det?
Snyggt!!Finns alltså inte å köpa till min GS 150(vs4) ?Captain Slow wrote:Precis så är det. Tillverkat av Göran Roth.
/Tomas
borra i golvet?Har precis svetsat igen två hål på varje sida,verkar ha suttit nåt tillbehör där ialla fall....Paka wrote:De här passar.
http://www.sip-scootershop.com/EN/Produ ... anel+.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Har inte sett dem i verkligheten, men om du inte lyckas få tag i gamla original finns det knappast mycket att välja på.
Man måste borra två hål för det bakre fästet.
/P