Men idag blev det ny kickarm, packning runt tanken, monterade en krok under sadeln till väskan och satte en fin dekal på tanklocket.. Ganska nöjd med dagens mek.
Loose Lips City Punk wrote:Sprinten i sitt nya garage, kommer att bli mekbänk och självklart pepita längs väggarna..
Frånvarande vid fototillfället: Blå trimmad V50 R.
Loose Lips City Punk wrote:Sprinten i sitt nya garage, kommer att bli mekbänk och självklart pepita längs väggarna..
Frånvarande vid fototillfället: Blå trimmad V50 R.
Är avundsjuka en av dödssynderna ? Skit samma, jag tänkter ändå vara avundsjuk minst hela dagen... egentligen på alla som har ett eget garage, men framförallt på den som får bygga och inreda sitt eget garage... suck...
Bastian wrote:Verkar vara populärt med Ape hos Malmö företagen.
Jo, och så finns det ju den där röda, customiserade som han som säljer skor har. Brukar stå parkerad utanför polackmarknaden i källaren på Smedjegatan lördag-söndag.
Seagrove wrote:Toppen! Då kommer du hem till oss helgen innan jul och fixar trädgården. Behöver du något? El-uttag?
nä, jag kör 2-komp snöspray på en 1-komp frostgrund, brukar sitta hela vintern. Man kan behöva göra lite underarbete, rensa bort ruttna löv så sitter snösprayen bättre.
Lägg gärna ett så'nt där filter över hela Sverige till julhelgen, men ta bort det till nyårsafton – för då är vi ju så många scooteristtyper som ska ut och fräcka sig och köra!
Den här käcka scootersalamin hittade jag igår hos Gudmundsgården utanför Slöinge i Halland, www.gudmundsgarden.se. Fina små tygpåsar i tryck till de olika salamisorterna. I det gula PX-fodralet ryms det en rödvinssalami. Högsta kvalitet på charkuterierna från garanterat utegående, friska och glada grisar. Och det är naturligtvis ekologiskt, närproducerat och... svingott! Här brukar vi handla kött, skinka och korv och så även till de små "Scooteriste et citroëniste sans frontieres"-träffar vi har haft på mitt närbelägna lantställe.
/Peter Sundfeldt
1958 TV175
1959 Touring GL 150 (200)
1964 Li 125 Special (256)
1965 TV 175 (200)
1970 DL125 (200)
Såg också bilden och hade tänkt lägga upp den här men du hann före mig Snider!
Tänkte att Bosse Martin kunde veta mer om den, och kanske rentav vara en av tomtara, men han hade alrig sett den förut sa han. Många serie 1-or och några få serie 2, fotot bör vara från runt 1960.
/jens