<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bobo</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by calle</i>
<br />Vilka otroligt fina byggen!
...alla har charm och kärlek inbyggda i varje atom.
så pinsamt

att jag anmälde mig utan att skicka in bidrag...men så är livet ibland.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Hmmm... eftersom ingen slutlig deltagarlista publicerats (mej veterligen) så skulle detta kunna vara en av dom snyggaste "rökridåerna" hittills. Här doftar tvåtaktsrök.
// Bobo
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Jag är inne på exakt samma linje, mr Holmes! Folk gör sig till in absurdum för att dölja eventuellt deltagande i tävlingen har jag märkt. Dagens hetaste tips: begrunda Calles uttalande ovan och gå sedan in på scootermodell nr 3. Ytterligare kommentarer överflödiga. Punkt slut!
PS. Jag kan se till att ordna ett hedersdiplom till herr Bobo också. Om han avstår att spekulera åt vissa håll, vill säga. Tänka sig ett hedersdiplom hemma på väggen med texten "Hedersdiplom till agent Bobo". Det är du värd efter alla fruktlösa och fruktansvärda anklagelser till höger och vänster. Fundera på det, käre Bobo...

DS.
/ Fredrik