<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br />Vadå "Röstningen är klar, räkning pågår"? Är det så himla många röster att det ska ta hela natten att räkna? Fram med det...
Scooterhälsningar
/ Fredrik<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Sorry mate, utanför min kontroll, tyvärr...<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Bobo kanske snodde alla rösterna och tog ett plan till Bahamas?

Äh, han har säkert mailat dem till dig ska du se, Fritte! Det är en del eftersläpningar på mail nuförtiden har jag märkt. Du kan trösta dig med att jag tror du vann tävlingen... Grattis på förhand!
Scooterhälsningar
/ Fredrik
Den vinsten känns i så fall lite unken när nån gör sitt bästa för att sabba presentationen av de vinnande, jag har lagt ner ett djävla jobb på det här och så ska Bobo sabba det.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Ursäkta Fritte, men jag fattar inte riktigt vad det är jag har sabbat?
// Bobo