<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bobo</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>
<br /><b>Bobo, får Du röster från andra än de tävlande också? Det är tunt med kommentarer från andra i forumet, är det likadant med rösterna?
Det vore synd om det bara blir de tävlande + Bobo som röstar...</b>:(<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Jag har inte listan här på jobbet men jag tror att det är typ 6-7 stycken som röstat hittills och kanske 50-50 medverkande-icke medverkande.
// Bobo<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote"><b><font color="red">Hur stort leder jag?</font id="red"></b>
(Ursäkta min märkliga humor, jag kommer säkert sist bland alla fantastiskt fina scootermodeller i tävlingen).
Scooterhälsningar
/ Fredrik, en ödmjuk typ egentligen...

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Tuttifruttin låg rätt bra till men nu när det inkommit nya bilder har en massiv ström av röstande bett att få ändra sig och eftersom jag är ganska medgörlig och ödmjuk har jag haft svårt att neka dom detta så tyvärr Tuttifruttiplane Blues det ser mörket ut...
//Bobo