<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bobo</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br />Annorlunda scooter! Det ser ut att vara en avocado till sadel. Ser god ut, men tyvärr äter jag själv aldrig frukt p g a principiella och religiösa skäl. Starkt jobbat, <font size="3">den som nu satte ihop den!</font id="size3">
/ Fredrik
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Hmm... detta skulle kunna vara en "rökridå"... om man nu får gissa.
// Bobo<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Vafalls, insinuerar du att jag har gjort scootern? Jag skulle givetvis vara mycket stolt och hedrad över sådana slutsatser, men jag svär vid Allah att jag inte har byggt denna fina scooter. Jag erkänner bara att jag är med i tävlingen samt att jag har gjort en av scootrarna som presenterats. Gissa på. Endast Allah vet svaret!
/ Fredrik
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Du har lämnat ledtrådar som tyder på att du skulle kunna vara skaparen.. men om jag nämner dom så blir det för uppenbart, vill inte sabba spänningen..
// Bobo