<font color="navy"><font size="4"><b>P Plutt, har skapat modell Nr 1</b></font id="size4"></font id="navy">
”Nästan en exakt kopia av min P200e innan renovering/lackering (kommer troligtvis hem från lack nästa vecka!!!) Måttsättningen är lite svår att få till men modellen är väl ca. 30 kB hög och 50 kB lång och helt uppbyggd av ettor och nollor!”
Jag tror det finns ett färdigt legoprogram som man kan använda till att designa modeller med. Mycket praktisk, om man inte vill riva till och från klossar som inte passade. Och inte tar klossarna slut heller!
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vespaco</i>
<br />Jag tror det finns ett färdigt legoprogram som man kan använda till att designa modeller med. Mycket praktisk, om man inte vill riva till och från klossar som inte passade. Och inte tar klossarna slut heller!
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Finns det inte ett likvärdigt program för frukt?
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vespaco</i>
<br />Jag tror det finns ett färdigt legoprogram som man kan använda till att designa modeller med. Mycket praktisk, om man inte vill riva till och från klossar som inte passade. Och inte tar klossarna slut heller!
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Lär vara nog så knepigt att använda enligt min son som är van vid 3D-cad.