P Plutt, har skapat modell Nr 1

Här handlar det om utseende och stil på våra scootrar. Är det mest krom som vinner eller ska det vara race-stuk?
Post Reply
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

P Plutt, har skapat modell Nr 1

Post by fritte »

<font color="navy"><font size="4"><b>P Plutt, har skapat modell Nr 1</b></font id="size4"></font id="navy">
Image
Image
Image
”Nästan en exakt kopia av min P200e innan renovering/lackering (kommer troligtvis hem från lack nästa vecka!!!) Måttsättningen är lite svår att få till men modellen är väl ca. 30 kB hög och 50 kB lång och helt uppbyggd av ettor och nollor!”
Lärling

Post by topps »

Känns väldigt 2-dimensionell...
Terraplane Blues

Post by Terraplane Blues »

Riktigt tjusig! Är det gjort i sådan där cad/cam, eller vad det heter?

/ Fredrik
vespaco
Trollkarl
Trollkarl

Post by vespaco »

Jag tror det finns ett färdigt legoprogram som man kan använda till att designa modeller med. Mycket praktisk, om man inte vill riva till och från klossar som inte passade. Och inte tar klossarna slut heller!
Terraplane Blues

Post by Terraplane Blues »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vespaco</i>
<br />Jag tror det finns ett färdigt legoprogram som man kan använda till att designa modeller med. Mycket praktisk, om man inte vill riva till och från klossar som inte passade. Och inte tar klossarna slut heller!
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Finns det inte ett likvärdigt program för frukt?

/ Fredrik
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by vespaco</i>
<br />Jag tror det finns ett färdigt legoprogram som man kan använda till att designa modeller med. Mycket praktisk, om man inte vill riva till och från klossar som inte passade. Och inte tar klossarna slut heller!
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Lär vara nog så knepigt att använda enligt min son som är van vid 3D-cad.
P Plutt
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by P Plutt »

Helkul programvara att hämta helt gratis! Gjort av en svensk programmerare!

http://web.telia.com/~u16122508/proglego.htm

/PP

(Grattis Fritte!)

"När man väl får tummen ur så sitter den mitt i näven!"
Post Reply