Vespa lowrider -56

Bilder på egna hojar läggs med fördel upp här.
Post Reply
fixarerik
Nybörjare
Nybörjare

Vespa lowrider -56

Post by fixarerik »

Hur fan gör man ?

yes
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

Så här!!

favorit i repris; hur laddar man upp bilder, har glömt?)

Frustrerande, jag vet! Har nyss lärt mig:

1. Ladda upp en bild från din dator och lägg ut på nätet, t ex hos www.imageshack.us

2. Välj "resize image 640x480 (for message boards)"

3. Kopiera URL-länken i "Hotlink for forum (1)" och klistra in i meddelanderutan på SSK-forumet.

4. Obs! Ta bort följande text i början på den inklippta URL-länken: "[URL=http://imageshack.us]" samt texten "[URL]" i slutet. På detta sätt visas endast bilden och inget annat (förutom den text du skriver) i inlägget.

V H
fixarerik
Nybörjare
Nybörjare

Post by fixarerik »

Räddad av dig igen Fritte.
Inte så användarvänligt precis.
Jag har lite dåligt samvete över att jag inte uppdaterat dig angående pumpen ... Det har gått skitdåligt :(
Det verkar inte som det funkar att ansluta utanför vevhuset. När veven stänger blir det väl för dåligt med pulser till pumpen.
Löser det med ett hål bak på vevhuset, hoppas det funkar bättre.
Tack för senast, vi hörs.
Erik

yes
risto
Drömmare
Drömmare

Post by risto »

Några bilder av Eriks mycket fint lowrider:

Image

Image
Last edited by risto on Tue 26 Jun 2007, 20:37, edited 1 time in total.
Terraplane Blues

Post by Terraplane Blues »

Det är bara att gratulera till en av de råaste scootrar jag någonsin sett! Den ser helbusig ut... :P Kan Du inte lägga in några fler bilder på den och i detalj berätta hur Du gick tillväga för att få den så låg? Jag blir riktigt sugen själv att införskaffa mig en dylik tingest. Helt rätt vespamodell, utan den förfulande kanten bakom tanken som finns på senare modeller. Det blir en sån skön profil på rumpan på något obeskrivligt sätt. Hade Kalle Anka haft en scooter skulle den se ut så, inbillar jag mig. Fråga mig inte varför - det bara känns så (formerna påminner väl om hans "ABC 123-bil" :)). Härligt patinerat skick dessutom...

Scooterhälsningar

/ Fredrik
Post Reply