<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Terraplane Blues</i>
<br />[Är det okej och någon vits med att länka till denna tråd i annonsen? Ska man länka till något annat?
/ Fredrik
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Tror inte det vore lämpligt att länka till tråden om vi vill bli uppfattade som förnuftiga, vuxna människor. Därimot länka till nån sida där problemet sakligt beskrivs.
Om jag har fattat rätt, så handlar det om bedrägligt beteende från exportörens sida.
Förslag
Skriv inte ut något reg nr.
Nämn dåliga däck eller nåt.
Safta i med priset.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">He-he, nej...jag kom på att länkning till denna tråd inte skulle ge det bästa intrycket, så jag länkade kort och gott till Svenska Scooterklubben och bad annonsläsaren utforska sidan. Har alltså nyss (5 minuter sedan) lagt in och betalt en annons på Blocket under Motorcyklar säljes, Malmö (sökord "Vespa"). Det tar alltid någon/några timmar innan annonsen läggs ut efter betalning, så i natt eller i morgon bitti bör den vara uppe...om Blocket godkänner annonsen vill säga (ti-hi-fniss!).
Jo, jag saftade till rejält med priset...
Scooterhälsningar
/ Fredrik