Skapa konto på Rollershop?

För alla frågor rörande renovering av fordon. Främst till originalskick. Ej Vespa Smallframe!
Post Reply
Andréas
Entusiast
Entusiast

Skapa konto på Rollershop?

Post by Andréas »

Ska precis beställa delar från Rollershop-Express men när jag ska skapa ett konto så finns inte Sverige att välja som land.

Någon som handlat där och kan hjälpa mig?

Blå Vespa 50R -80 Som behöver lite kärlek
henrikborjeson
Mästare
Mästare

Post by henrikborjeson »

Hej

Jag har påmint deras webmaster för men inget har hänt. Själv har jag inte handlat där sedan de bytte web så jag vet inte riktigt vad som skulle hända. Tips är att ringa eller maila dit och be att de lägger upp ditt konto.
Andréas
Entusiast
Entusiast

Post by Andréas »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by henrikborjeson</i>
<br />Hej

Jag har påmint deras webmaster för men inget har hänt. Själv har jag inte handlat där sedan de bytte web så jag vet inte riktigt vad som skulle hända. Tips är att ringa eller maila dit och be att de lägger upp ditt konto.

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Tror det ska vara löst nu. Hur handlade du från de? Med kontokort eller? Kanske bara det som funkar?

henrikborjeson
Mästare
Mästare

Post by henrikborjeson »

Från Supporten

<i>HI,

i am already aware of this Problem. Please choose another country i.e. Denmark. and finish the registration. When finished write me an Mail with your customer number and i'll change it manually. I am sorry but have no other possibilities at the moment.

regards
Matthias Aigenmann
Rollershop-Express GmbH
email: matthias.aigenmann@rollershop-express.de
</i>

Jag har handlat med kontokort, de skickar även mot postförskott men det är onödigt dyrt. Jag har inte haft några problem med leveranser och så, köpte hela mitt PK80 trim från Rollershop eftersom de har "allt" till smallframes och bra priser

mvh/
HB
Andréas
Entusiast
Entusiast

Post by Andréas »

Har lagt en beställning på diverse småsaker nu!
De har nytillverkning av vissa delar som Piaggio slutat att tillverka. Riktigt kalas.

Jag gillar att man får upp en sprängskiss på delarna så man vet exakt vad det är man köper.

Hur lång tid tog leveransen för dig?

Post Reply