Vespa verkstad i Malmö
Vespa verkstad i Malmö
Finns det någon Vespa mekaniker i Malmö som kan rekommenderas? Jag har en ET4 150cc som behöver en genomsyn.
Re: Vespa verkstad i Malmö
Malmöbor var servar ni era 4takts Vespor? MC-huset?
Hallå!
Jag har lämnat in min ET4 hos Pero, en herre som vet att ta betalt. Motorhuset Pero, Rörsjögatan 10, tel.040-6110301. Sedan finns Artur som jobbat på Xtrim tidigare och som servar bl a Vespor ute i Fosie industriområde, tel. 0765-919420. Har bara hört en massa gott om Artur och han håller också betydligt lägre priser än Pero. Kolla med Artur först är mitt tips.
Mvh
Jag har lämnat in min ET4 hos Pero, en herre som vet att ta betalt. Motorhuset Pero, Rörsjögatan 10, tel.040-6110301. Sedan finns Artur som jobbat på Xtrim tidigare och som servar bl a Vespor ute i Fosie industriområde, tel. 0765-919420. Har bara hört en massa gott om Artur och han håller också betydligt lägre priser än Pero. Kolla med Artur först är mitt tips.
Mvh
Tusen tack, men har precis bokat in vespan på Mitonga i Lomma. Hörde av min bilmekaniker att de skulle vara bra och ärliga. Billiga också visade det sig.
- reimergoran
- Drömmare
Se upp med PERO ! Han som sköter firman vet att ta betalt o han tar betalt även för sånt han inte utför. Se upp!
- reimergoran
- Drömmare
Se upp med PERO ! Han som sköter firman vet att ta betalt o jag misstänker han tar betalt även för sånt han inte utför. Se upp!