<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by calle</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Jag drog - givetvis - på för fullt i utställningshallen. Det höll på att sluta riktigt illa.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
- Påminner om en viss gång i götet som en av mina skånska kompisar testade en sprillans ny ET2 utanför dåvarande Piaggio, han trodde frambromsen funkade lika dåligt som hans orenoverade lammyskivbroms...resulterade i att ET2an kraschades framför sveriges scooterelit och Piaggio Sverige

Så kom igen, nästa gång så får du göra en lika dan övning!<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Jo, sånt kan ju kännas litet pinsamt i ögonblicket, men ack så ball i efterhand. En kompis till mig körde ner i diket och genom ett staket när vi provkörde en Toyota en gång. Det känns alltid lagom skoj att lämna tillbaks en bil - som endast hade gått 3 mil - i några ICA-kassar (symboliskt): "Här. Tack för provturen! Hej då!". Samme kompis körde ner ett helt tak på en bensinmack några år senare. Det är alltid vissa som drabbas, konstigt nog...<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by calle</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">http://www.citycruiser.dk<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
- är det du på bilderna?

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">:oops:

Hoppsan! Du har just avslöjat min hemliga böjelse. På min fritid kör jag scooter i kvinnokläder och kallar mig "Fredrika". Tittar man riktigt noga på bilderna kan jag ibland uppträda som tjock farbror också. Det här skulle egentligen inte kommit ut...
Scooterhälsningar
/ Fredrik a. k. a. Terraplane Blues
------- "Who been drivin' my Terraplane for you since I been gone?" (Robert Johnson, 1936) -------