Hej.
Jag rengjorde luftrenaren på min V50 igår och funderade över hålet som finns mitt emellan bultarna, man ser ju rätt igenom förgasaren i detta hål, skall det verkligen inte vara någon rening här innanför. Skall det vara ett hål här över huvud taget, verkar inget vidare på dammig grusväg
Anders
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Ryden</i>
<br />Hej.
Jag rengjorde luftrenaren på min V50 igår och funderade över hålet som finns mitt emellan bultarna, man ser ju rätt igenom förgasaren i detta hål, skall det verkligen inte vara någon rening här innanför. Skall det vara ett hål här över huvud taget, verkar inget vidare på dammig grusväg
Anders
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>
<br />Kan vara till att droppa in olja till luftfiltret, P200 har ett liknande hål i kåpan:):D8):?:
Aha, jag testade att sätta en bit eltejp över hålet och då fick Vespan svår andnöd, fyrtaktar konstant och orkar ingenting. skillnaden är markant mot det fria blåset.
Finns det något större luftfilter att sätta dit som hjälper?
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Ryden</i>
<br />Aha, jag testade att sätta en bit eltejp över hålet och då fick Vespan svår andnöd, fyrtaktar konstant och orkar ingenting. skillnaden är markant mot det fria blåset.
Finns det något större luftfilter att sätta dit som hjälper?