Hej
Har en VGLB1T som lyset sitter löst på i överkant. När jag lossar lyset så finns där en liten fyrkantig fördjupning med ett hål, måste sitta nån ting där som framlyset hakar fast i, men vad exakt ska sitta där ?
Vore tacksam för svar, och var man kan köpa det som saknas, en länk till SIP eller artikelnr. på denna del önskas.
Med vänlig hälsning,
Pelle
Lyset lossnar i överkant
Re: Lyset lossnar i överkant
Det ska finnas en vikt liten plåtbit i överkant av själva sargen. Om det är rätt sarg borde det gå att lösa på något sätt. Står det Siem överst? Hittar inte lös sarg på sip, men hela lampan har artnr 57278200.
/P
/P
Bara sargen har artikelnummer 81598200 (SIEM) eller 81598000 (no name). Det är alltså SIP nummer.
//Leif
PX200E-93
PX200E-86
P200E-83
V50 -78
V50 -72
Touring 150 -57
PX200E-93
PX200E-86
P200E-83
V50 -78
V50 -72
Touring 150 -57
Jag köpte en ny siem real glas strålkastare från sip, ,men ser att den lilla plåtbit som strålkastaren/sargen ska haka fast i saknas (i överkant) på själva styrhuvudet.
Undertill sitter sarg och strålastare med en liten skruv.
Det är den lilla plåtbit jag skulle vilja få tag i.....går väl med lite hemmamek få till nått som funkar, men vore lättare och hitta rätt del, och det är ju original man eftersträvar
pelle
Undertill sitter sarg och strålastare med en liten skruv.
Det är den lilla plåtbit jag skulle vilja få tag i.....går väl med lite hemmamek få till nått som funkar, men vore lättare och hitta rätt del, och det är ju original man eftersträvar

pelle