EMscooters

För alla frågor rörande renovering av fordon. Främst till originalskick. Ej Vespa Smallframe!
Post Reply
bubbla-74
Drömmare
Drömmare

EMscooters

Post by bubbla-74 »

Har väntat över två månader på delar som skulle vara i lager så betalade med visa kortet som man brukar göra och det visade sig att det var helt fel att göra .så man har mailat inget svar och ringt till någon snurrig person som svarar i telefonsvararen ,men inget svar där heller men jag provade att smsa och trott eller ej dom svarade att mina grejor fanns i borås okej tänkte jag det kan ha kommit fel men jag ringde upp pressbyrån där mitt paket skulle vara tänker inte åka 12 mil enkel resa ,men fick till svars att det inte fanns något paket i mitt namn där ,hem till datorn igen efter jobbet och kollade upp var paket var ,det stämde att det fanns ett paket där från EMscooter men inte i mitt namn och vikten stämde inte heller ,skickade i väg nya sms till EMscooter men har inte fått något svar ännu ,pricken över i et nu har dom semester stängt. /Tony
Froschmann
Nybörjare
Nybörjare

Re: EMscooters

Post by Froschmann »

Tack för info!

Sent from my iPhone using Tapatalk
fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

En här på forumet som har nära kontakt med EM o tidvis jobbar där, är Jenscla, han skulle möjligtvis kunna sprida klarhet...
bubbla-74
Drömmare
Drömmare

Post by bubbla-74 »

det vore väl kul om någon vet något på em scoooter vet något ,skickar man sitt order nr till dom både via mail /sms ,så borde dom veta lite mer tycker man eller så har dom ingen koll alls på läget vad dom säljer verkar vara ett lotteri
jencla
Scooterdaddy
Scooterdaddy

Post by jencla »

Jag jobbade deltid på EM sommaren 2007 - hösten 2010, idag gör jag helt andra saker. På den tiden var EM Sveriges största återförsäljare av Piaggios scootrar, hade webbshop, butik, verkstad och körskola. Idag drivs verkstaden av de dåvarande anställda och webbshopen av en ny ägare. Jag skulle kunna kolla med honom men just nu är jag några hundra mil från Göteborg ...
/jens
scooterdaddy - gammal är äldst
bubbla-74
Drömmare
Drömmare

Post by bubbla-74 »

Hej jenica /jens det vore snällt om du kunde kolla upp det när du är lite närmare Göteborg /tony
Pilotmouse
Nybörjare
Nybörjare

Post by Pilotmouse »

Har faktiskt fått två leveranser trots semesterstängt men håller med om att leveranstiden är åt pepparn för långa.
bubbla-74
Drömmare
Drömmare

Post by bubbla-74 »

:D EMscooter har hört av sig och problemet är löst ,har även fått en ursäkt ,nu kan man handla av dom igen .ska beställa lite delar av dom igen när dom öppnar igen ha det 8)
Post Reply