Fick möjlighet att besiktiga några dagar före, så i dag 22/5- gick 65-an i genom besikktning utan någa anmärkningar. Det innebär då att 65 -an är färdig för ett flertal körningar. Skulle det vara någon som är intreserad av att köpa så, mottages bud.
Får be om ursäkt hade missat att man inte fick skriva till Salu på detta forum. Ett stort tack till wanten som informerade om det och gav förslag till annonsplats. Har lagt in annonsen på bla scooterklubben och fått ett flertal bud, dock är det få som förstått vespans rätta värde. Den 27/5 skall vespan besiktigas av bilprovning och efter det kontroleras de bud som är lagda. Finns det då ett bud som täcker mina kostnader så är vespan såld om inte behåller jag Vespan.
Priset för en väl uppdaterad Vespa som endast gått ca 1300mil, nybesiktigad.
Kan enligt olika försäljningssajter i denna kvalitet hamna runt 19 000:- - 25 000:-
Så det är där någon stans jag hoppas denna Vespa hamnar. Har bud i dess närhet, det kan komma fler.
Ja då var det Nybesiktigat, klara papper. Så då skall jag se om det inkommit bud som motsvarar en Vespa av denna Klass. Skulle det vara någon mer som vill lägga bud så går det bra.