Ny medlem

Diskutera nya (två- eller trehjuliga) fordon här.
Post Reply
Froschmann
Nybörjare
Nybörjare

Ny medlem

Post by Froschmann »

Hej hopp!

Magnus heter jag och har precis hittat hit till denna sida! Tröttnade på min eu45:a och i förra veckan så skrev jag på och köpte mig en Vespa GTS 300 touring, leverans 11: april! Är inte så mkt för att mecka så det fick bli en ny scooter.

Är 45 år och har 3 barn varav jag är pappaledig till det senaste tillskottet just nu.

Betalade precis in mitt medlemskap också men såg att det tyvärr inte finns någon lokal förening i Malmö...

Hoppas vi ses därute! (Träffade faktiskt en medlem när jag var på förskole intro ikväll!).

/Magnus

P.S

Hittade inte någon tråd för presentation så det fick bli här, moderator får gärna flytta till rätt avdelning.
Last edited by Froschmann on Thu 03 Apr 2014, 21:29, edited 1 time in total.
jencla
Scooterdaddy
Scooterdaddy

Re: Ny medlem

Post by jencla »

Jodå, du har både Lambretta Club Malmö http://lcmalmo.com/ och Vespa Club Lund http://www.scooterklubben.com/vespa-club-lund i ditt närområde. Båda hittar på många trevliga äventyr. Det nästa bör vara Scooterpremiären 1 maj, möte på Stortorget. Båda sysslar förstås primärt med äldre scootrar men även nyare brukar vara välkomna!
/jens
scooterdaddy - gammal är äldst
Froschmann
Nybörjare
Nybörjare

Post by Froschmann »

Kollat in Lambretta klubben (träffade en medlem från dem ikväll faktiskt) men där är man nog inte så välkommen med en ny vespa :) , de verkar vara väldigt hardcore ;)

Funderat på Lund, blir kanske så! Kommer vara med den 1:e maj, det är helt säkert!
Froschmann
Nybörjare
Nybörjare

Post by Froschmann »

Då kom den tillslut! Som jag väntat!
ImageUploadedByTapatalk1397256139.072867.jpg
(291.27 KiB) Downloaded 20 times

Sent from my iPhone using Tapatalk
Lyrspring
Drömmare
Drömmare