Innovaförare spekulerar eller något....
Re: Innovaförare spekulerar eller något....
Jaha, då är jag i innova-träsket nu. Fast jag har haft detta sköna ting i 8 år nu och är på min tredje. Först var det en 2004 som följdes av en 2007. Den första såldes i ett infall av förvirring och ersattes av en Aprilia 500. Den levde 1,5 år innan en buss skickade ut den i evigheten. Jag följde inte med, tack och lov. Den andra inköptes när abstinensen efter en thailandstripp blev för stark. Gick bra på vägen, precis som den fotgängare som också gick bra på vägen mitt framför mig i sthlms city. En rejäl krasch, fotgängare in i ambulans, jag med rejäla skrubbsår och en näst intill oskadad Innova som klarade sig med små små repor och en liten spricka i frontskölden. Fortsatte köra men gillade inte att den gått på öronen så jag bestämde mig för att sälja då jag blivit med en Honda Pan European -90. Sagt och gjort, in med en annons på blocket, bra gensvar och affär var antågande att sälja innovan. Då kom den stora ångesten.... Ett liv utan Innova? Svetten rann gråten sved i ögonen så vips! Ett kontrakt var skrivet på en ny 2010 i vit kulör en timme innan jag skildes från min gamla. Så nu räcker det med mc. En panna och en innova är nog, trodde jag!
Blocket en lördag! Regnet öser ned och jag slötittar lite på 125or. Men vafalls? En 2004 med 2000 mil på mätaren till ett oerhört attraktivt pris! Snabbt på telefon, finns några mil bort och två timmar senare står jag och glor på min första innova! Gammal kärlek rostar långsamt och här hade det inte gått långt, så pengar bytte ägare och jag äger numera två innovor och en panna, den senare för 2-personers åkning. Men just ikväll provade min tjej den gamla innovan och efter den blicken jag fick så lär jag inte få krama de handtagen mer.... Suck. Så nu kanske pannan försvinner är vi kan åka på varsin innova framöver
Blocket en lördag! Regnet öser ned och jag slötittar lite på 125or. Men vafalls? En 2004 med 2000 mil på mätaren till ett oerhört attraktivt pris! Snabbt på telefon, finns några mil bort och två timmar senare står jag och glor på min första innova! Gammal kärlek rostar långsamt och här hade det inte gått långt, så pengar bytte ägare och jag äger numera två innovor och en panna, den senare för 2-personers åkning. Men just ikväll provade min tjej den gamla innovan och efter den blicken jag fick så lär jag inte få krama de handtagen mer.... Suck. Så nu kanske pannan försvinner är vi kan åka på varsin innova framöver
Legat på hotellrummet på tjänstenresan och läst en massa inlägg om olika ägares intryck av innovan. Något som slår mig är att just det "där" som innovan har är svårt att sätta fingret på. Jag har avverkat ca 30 st mc under 35 års tid, allt från z50 via ducati till goldwing 1500. En del har varit rena nerlöper, en del riktigt mysiga. Men innovan spetsar ut av någon anledning. Billig? Ja. Snål? Ja. Smidig? Ja. Kul? JA! Men det finns något mer som jag inte vet vad det är.
Hur som helst, nu har jag två st och kommer skriva lite om mina upplevelser och händelser här och på FB. Lagt upp en grupp som heter Honda Innova Sweden.
Hur som helst, nu har jag två st och kommer skriva lite om mina upplevelser och händelser här och på FB. Lagt upp en grupp som heter Honda Innova Sweden.
Hej vänner! Jag har åkt scooter sedan 1964, dock aldrig Innova utan bara Vespa och Lambretta
Men jag läser med stor glädje den här tråden. Älskar er entusiasm i allmänhet och Kamikazekalles turer Europa runt i synnerhet. Men nu, någon gång snart, måste jag nog testa en Innova!
Glada hälsningar
/jens

Glada hälsningar
/jens
scooterdaddy - gammal är äldst
Jag har haft några piaggios genom åren. Allt från vespa GS 160. Rally 200 ett par px200 och även moderna som sfera. Innovan är lika charmig men mycket modernare.
Hur snålt kan en innova att gå? Kolla länken http://www.velomobiel.nl/allert/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu har jag börjat att pendla till jobbet med min Innova. Funkar hyfs tycker jag, i alla fall om det inte blåser stormvindar
.
Jag brukar ligga mellan 70-90km/h nånting och det funkar bra. Var brukar ni andra ligga på för hastigheter när ni kör långt? Pallar de med att ligga på maxfart under längre tider eller ska man tagga ner en smula? Man vill ju inte ta död på det lilla livet om ni förstår.
Skulle gärna ta emot lite kommentarer vad ni tycker.
MVH
Mile

Jag brukar ligga mellan 70-90km/h nånting och det funkar bra. Var brukar ni andra ligga på för hastigheter när ni kör långt? Pallar de med att ligga på maxfart under längre tider eller ska man tagga ner en smula? Man vill ju inte ta död på det lilla livet om ni förstår.
MVH
Mile
Jag pendlar nästan uteslutande till jobbet. Ytterstadstrafik på 50- och 70-vägar. Sällan 90-väg.
Som du skriver om stormvind - det känns så fort det blåser och då är 70 rätt lagom för mig. 90 går iofs. oftast men känns inte harmoniskt men jag kör inga långturer. Då vill man nog rulla på fortare. Mesta tiden kör jag < 75 och förbrukningen håller sig rätt bra, 0,17 på mina 300mil
Som du skriver om stormvind - det känns så fort det blåser och då är 70 rätt lagom för mig. 90 går iofs. oftast men känns inte harmoniskt men jag kör inga långturer. Då vill man nog rulla på fortare. Mesta tiden kör jag < 75 och förbrukningen håller sig rätt bra, 0,17 på mina 300mil
har: Honda Innova 125i (0,16/mil), Honda Jazz (NSS 250 A)
haft: Peugeot Looxor 100cc, Kymco Grand Dink 125, Viarelli 250, Kymco Xciting 250 AFI, Kymco Downtown 300i ABS
haft: Peugeot Looxor 100cc, Kymco Grand Dink 125, Viarelli 250, Kymco Xciting 250 AFI, Kymco Downtown 300i ABS
Jag brukar ligga runt 80 km/h då klarar jag lite motvind.ikväll blev det 6 mil med motvind och det var inga problem. Däremot har kopplingen slirat trots att den enbart gått 48 mil så det blir väl garantijobb. Skriver med på FB Honda Innova SwedenMile wrote:Nu har jag börjat att pendla till jobbet med min Innova. Funkar hyfs tycker jag, i alla fall om det inte blåser stormvindar.
MVH
Mile
Tack för era synpunkter.EvertOlen wrote: Jag brukar ligga runt 80 km/h då klarar jag lite motvind.ikväll blev det 6 mil med motvind och det var inga problem. Däremot har kopplingen slirat trots att den enbart gått 48 mil så det blir väl garantijobb. Skriver med på FB Honda Innova Sweden
Jo, mest blir det runt 75-80km/h, jag tycker den trivs bäst där. Minst vibrationer och den låter inte så ansträngd.
Nu till helgen ska jag göra min 100 mila service. Den har gått runt 90 mil nu. Kopplingen har jag inte haft några problem med direkt, men man får inte sitta med foten på växelspaken för då slirar den lätt har jag märkt. Däremot tycker jag att det kan vara lite svårväxlat (trögt) mellan ettan och tvåans växel, det låter också en del från lådan när man växlar. Lite som en gammal bumse (BMW)

Jag kommer också att balansera hjulen, då jag upplever att det är en del obalans. De verkar inte ha balanserat hjulen från fabrik i alla fall.
Ha det gott Innovavänner/Mile
-
- Dekaltrimmare
Då jag tar det lite lugnt inför semestern, och dessutom jobbar mycket för att alls få nån semester, så har jag kört mindre än vanligt. Fast det finns ju annat att göra, som att fixa semesterpackningen:
http://fjallstal.se/bl/innova/last/01.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fjallstal.se/bl/innova/last/02.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fjallstal.se/bl/innova/last/03.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Några "universal-experter" har oroat sig för att pakethållarfästet är for klent. Det är dock konstruerat så att pakethållaren, som är monumentalt stadig, vilar på passagerarhandtaget. Tyngdpunkten när det är lastat ligger framför platsen där pakethållaren möter handtaget, och fästet med gångjärnet är alltså helt avlastat vid körning.
Jag funderar på om jag ska flytta bakre blinkers till pakethållaren så jag kan sätta en bensindunk på varje sida under pakethållaren. Kanske blir det för tungt med 10 liter bensin? Det lockar dock lite med över femtio mils räckvidd. Jag träffade iofs en del trevligt folk vid tankningarna i fjol, men det finns säkert kul folk på andra ställen än bensinstationer.
Om jag får extra energi över ska jag nog bygga en liten pakethållare fram att ha verktygen på. Semesterpackningen har en "liten" tendens att orsaka bakvikt och några kilo permanent placerat fram vore rätt bra.
13 dagar kvar tills jag åker.
/Calle
http://fjallstal.se/bl/innova/last/01.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fjallstal.se/bl/innova/last/02.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fjallstal.se/bl/innova/last/03.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Några "universal-experter" har oroat sig för att pakethållarfästet är for klent. Det är dock konstruerat så att pakethållaren, som är monumentalt stadig, vilar på passagerarhandtaget. Tyngdpunkten när det är lastat ligger framför platsen där pakethållaren möter handtaget, och fästet med gångjärnet är alltså helt avlastat vid körning.
Jag funderar på om jag ska flytta bakre blinkers till pakethållaren så jag kan sätta en bensindunk på varje sida under pakethållaren. Kanske blir det för tungt med 10 liter bensin? Det lockar dock lite med över femtio mils räckvidd. Jag träffade iofs en del trevligt folk vid tankningarna i fjol, men det finns säkert kul folk på andra ställen än bensinstationer.
Om jag får extra energi över ska jag nog bygga en liten pakethållare fram att ha verktygen på. Semesterpackningen har en "liten" tendens att orsaka bakvikt och några kilo permanent placerat fram vore rätt bra.
13 dagar kvar tills jag åker.
/Calle
Snyggt! Lycka till på din långa resa!kamikazekalle wrote:13 dagar kvar tills jag åker.
/Calle
/jens
scooterdaddy - gammal är äldst
tack för idéerna, gjorde dina bilder lite mer lättillgängliga;-)kamikazekalle wrote:
![]()
Frampakethållare är nog en bra idé. Hållare för packväskor, lowriders, på sidan av framhjulet har jag på (tramp)cykeln.
så'na här:

Som universal- expert och tyckare ;- ) så tycker jag det låter som en mycket bra ide att ha verktygen fram, det blir nog stabilare att köra då än med all packning bak. Det vore bra om vikten av packningen fram inte följer med framgaffel/styrrörelsenar annars kan reaktionskrafterna av tung packning som följer med styrrörelserna göra det lite svårare att krypköra, men det kanske är svårt att montera en fast pakethållare fram på Innovan. Annars bör du försöka att ha vikten så nära vridpunkten som möjligt så att det blir minsta möjliga reaktionskraft, men det hade du säkert redan tänkt på själv. Kanske att par låg-sittande pakethållare på framgaffeln med tillhörande väskor som man brukar ha på vanliga cyklar skulle kunna vara nått, då sänker också tyngdpunkten på hojen vilket borde vara en fördel.
Jag är inte f.ö. orolig för att pakethållarfästet eller passagerarhandtaget är för klent, men om/när spänbandet flytter/glider något ser det ut som att det skulle kunna bli instabilt och därför skulle jag föredra något annat som t ex slangklämmor för att sätta fast pakethållaren i passagerarhandtaget men det kanske sitter som berget redan nu.
Edit precis lowriders menade jag också. Hur stor är facket framför tanken? Kanske det skulle vara en bra plats för extra bensin i en fuel bladder (bag in box) eller det gick att montera en större tank?
Jag är inte f.ö. orolig för att pakethållarfästet eller passagerarhandtaget är för klent, men om/när spänbandet flytter/glider något ser det ut som att det skulle kunna bli instabilt och därför skulle jag föredra något annat som t ex slangklämmor för att sätta fast pakethållaren i passagerarhandtaget men det kanske sitter som berget redan nu.
Edit precis lowriders menade jag också. Hur stor är facket framför tanken? Kanske det skulle vara en bra plats för extra bensin i en fuel bladder (bag in box) eller det gick att montera en större tank?
Etanolkonverterad V50 '67
Snart etanolkonverterad TV175II '61
Elektrisk Peugeot Scootelec '99, som nu fått LiFePO4 batterier
Snart etanolkonverterad TV175II '61
Elektrisk Peugeot Scootelec '99, som nu fått LiFePO4 batterier
-
- Dekaltrimmare
Det är i mitt tycke väldigt besvärligt att få till nåt bra fram på Innovan så alla grejerna hamnar bak. Fast väskorna sitter långt fram och jag packar tunga grejer som verktyg framåt i väskorna och lågt.
Jag har dock fortfarande planer på en formsydd väska framför sadeln att ha verktygen i. Jag har en del konstskinn liggande, och får jag bara ett par timmar över så är det enkelt ordnat.
Jag har plats för två femlitersdunkar, men fästet på följande bild är ändrat så bägge dunkarna sitter på tvären och längst bak så min ryggskyddande Boblbee-ryggsäck får plats nog: http://fjallstal.se/bl/innova/last/01_bensin.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jag har dock fortfarande planer på en formsydd väska framför sadeln att ha verktygen i. Jag har en del konstskinn liggande, och får jag bara ett par timmar över så är det enkelt ordnat.
Jag har plats för två femlitersdunkar, men fästet på följande bild är ändrat så bägge dunkarna sitter på tvären och längst bak så min ryggskyddande Boblbee-ryggsäck får plats nog: http://fjallstal.se/bl/innova/last/01_bensin.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Så har även jag skaffat en Innova. Bestämde mig när bensinpriset gick över 15 spänn litern och hade summerat parkeringbiljetterna för en månad i Malmö att nu var det tamme f-n dags att skaffa ett alternativfordon för de lokala vardagsturerna. Opel Corsa Eco må vara snål som bil betraktat men kostnaderna springer ändå iväg. Så jag gick över nätet för att se vad som kunde passa mina behov, var även här, och bestämde mig för att en Innova skulle det bli, en insprutare. Så jag kollade blocket och handlarna och sedan av en ingivelse kollade jag även de tyska sajterna mobile.de och autoscout24.de .WTF Innovorna som det begärdes 20-25 tusen för här gick för 12-15 tusen för där och då hade de ofta gått mindre. Även med kostnaden för resa ner, försäkring och sånt för att köra hem den och nyregistrering i sverige (totalt ca 4000 kr för mig) gick det att spara flera tusenlappar. Inte så illa för en tur över dagen ner till Hamburgområdet. Ett smärre problem var dock att de man var intresserad av hade ofta gått för LITE. För att tas in som begagnad och undgå moms i sverige måste ett fordon vara sex månader gammalt och ha gått minst 600 mil. Inget jätteproblem dock, man kan ju alltid ta sig en semester och köra ihop milen. Så jag började planera för en tur till Italien när jag fann en Innova nästgårds, i Bromölla hos Claessons. Så jag åkte dit och fann en bokstavligen gubbkörd Innova (första ägaren är född 1922
) -08 som hade gått 1500 mil med pakethållare och stor Honda packbox. Ifylld servicebok förstås så att fabriksgarantin var kvar. Jag bjöd säljaren 16000 om han satte i ett nytt batteri (begärt pris var 16900, nedsatt från 19900 eftersom den stått inbytt ett år, gubben hade bytt in den mot en 300 kubiks scooter) och argumenterade att jag kunde få en för samma pengar i Hamburg som gått hälften så långt (utan pakethållare och box förstås men det sade jag inte
) Budet togs efter lite tvekan så nu är jag Innova-ägare. Har hunnit köra 100 mil och än så länge är jag väldigt nöjd. Det börjar dock bli dags att skaffa sig ett ordentligt ställ för hösten och säkerheten så jag undrar om någon har erfarenhet av Biltemas ställ.

Här är mitt nyförvärv.

Här är mitt nyförvärv.

Snygg färg! Hade gärna tagit en sån eller röd eller blå men diskret brunsvart var det enda som fanns i min närhet då det begav sig.
Klokt att skaffa mc-ställ för säkerheten. Jag har ett lågpris allväderställ, inte Biltema, och ett märkesställ i Goretex som jag köpte begagnat. Det är skillnad! Kvalitét märks. Jag vet inget om Biltemas ställ men jag kan tänka mig. Mitt förslag är att du letar ett bättre märkesställ begagnat. Även om det skulle kosta mer än nytt Biltema.
I regn funkar mitt Goretexställ bättre än lågprisditot men blött blir det i båda. Skillnaden är tiden det tar och omfattningen på läckaget. (nyss provat det 2 dagar i rad)
Klokt att skaffa mc-ställ för säkerheten. Jag har ett lågpris allväderställ, inte Biltema, och ett märkesställ i Goretex som jag köpte begagnat. Det är skillnad! Kvalitét märks. Jag vet inget om Biltemas ställ men jag kan tänka mig. Mitt förslag är att du letar ett bättre märkesställ begagnat. Även om det skulle kosta mer än nytt Biltema.
I regn funkar mitt Goretexställ bättre än lågprisditot men blött blir det i båda. Skillnaden är tiden det tar och omfattningen på läckaget. (nyss provat det 2 dagar i rad)
Hejsan Kapsyl,
Kul med fler Innovaförare. Läste hela denna tråden nu precis och har blivit ännu mer kär i min Innova. Borde ha en Innovaträff nångång.
Tänkte på ditt köp på Claessons motor. Den Innovan provkörde jag förra året. Då åkte locket för vevaxeln på vänster sida av under färd och jag fick en hel del olja i min sko. Men den går säkert jättefint ändå. Såg ett test där de tömde en Innova på olja och den gick bra på den lilla oljefilm som fanns kvar.
Hoppas du blir nöjd. Minn lilla pärla har samma färg.
Kul med fler Innovaförare. Läste hela denna tråden nu precis och har blivit ännu mer kär i min Innova. Borde ha en Innovaträff nångång.
Tänkte på ditt köp på Claessons motor. Den Innovan provkörde jag förra året. Då åkte locket för vevaxeln på vänster sida av under färd och jag fick en hel del olja i min sko. Men den går säkert jättefint ändå. Såg ett test där de tömde en Innova på olja och den gick bra på den lilla oljefilm som fanns kvar.
Hoppas du blir nöjd. Minn lilla pärla har samma färg.
Tittade på Ebay efter tillbehör och snubblade över den här:
http://www.ebay.com/itm/Honda-Innova-AN ... a3&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/Honda-Innova-AN ... a3&vxp=mtr
Plastic Legshield Luggage Basket
Honda ANF 125 Innova
A must have accessory for bikes in South East Asia! Carry your groceries, takeaways and small children with this ever-useful basket.

En 2005 års Innova med 820 mil på mätaren för 12 900 kr?
Prisvärt? Vad säger ni som kan Innova?
Float like a butterfly, sting like a bee
Kawasaki J300
Triumph Thruxton
Triumph Sprint ST
Triumph Tiger 1050
Tidigare:
Yamaha YP 125 - såld
Yamaha TMax 500 - såld
Aprilia SportCity 200 - såld
Piaggio X9 180 - såld
Kawasaki J300
Triumph Thruxton
Triumph Sprint ST
Triumph Tiger 1050
Tidigare:
Yamaha YP 125 - såld
Yamaha TMax 500 - såld
Piaggio X9 180 - såld
Sv: Re: Innovaförare spekulerar eller något....
När jag försökte sälja min 2008, uttagen 2009, förra året, satte jag priset till 19000:- men fick bara skambud på mellan 7 och 13k. Så jag bestämde mig för att istället behålla den.TMax500 wrote:En 2005 års Innova med 820 mil på mätaren för 12 900 kr?
Så jag är inte rätt person att bedömma priset. Dock bör du tänka på att det är förgasare fram till 07.
Självklart kanan leva med det men det bör påverka priset en del.
/putte
Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Honda ANF 125 Innova -08
BMW F 650 GS -10
BMW F 650 GS -10
Ok pris men gränsfall. Utan tvekan hade jag tagit insprutaren för 16100 o end. 145mil. Det känns som ett bra pris. Antar att den är lite långt bort för dig (Sthlm) ... eller?TMax500 wrote:...12 900 kr? Prisvärt? ...
Sedan den i Lund för 15900 med top-box. Om du ända ska ha en box kan det vara ett bra alternativ.
Prestandamässigt ska det inte vara ngn skillnad. Lägre förbrukning med i. Tittar man på http://www.spritmonitor.de/en/, söker över alla fordon och sorterar på förbrukning, så är det sida upp och sida ner med Innovor bland de snåla(ste). Nästan bara insprutare. De är iofs. vanligast.
en sak till, det är man. choke på förgasarversionen. Jag glömde givetvis bort den när jag provkörde en häromåret och fick be om en extrasväng. Man skulle väl vänja sig men jag saknar inte choken. (jag köpte en insprutare)
TMax, Kolla priserna i nordtyskland, det kan vara väl värt att hämta en där och med t.ex Swebus är det inte speciellt dyrt att åka ner och hämta. Jag räknade med drygt 4 papp för att hämta och svenskregistrera scootern. Hade jag inte hittat och prutat ner 2008:n jag hittade i Bromölla till 16000 kr så fanns det en i Hamburg som skulle kostat mig samma pengar totalt men hade gått hälften så långt. Var ett väldigt bra prutargument om inte annat. Kolla på http://www.autoscout24.de" onclick="window.open(this.href);return false; och http://www.mobile.de/" onclick="window.open(this.href);return false; så får du se. T.ex står det i Hamburg nu en Innova utagen 2010 med 475 mil på mätaren (så man får ta en liten sväng så den kommer upp i 600 innan man tar in den) där handlarens öppningspris är 14000 kr (1590 euro).TMax500 wrote:En 2005 års Innova med 820 mil på mätaren för 12 900 kr?
Skulle du fundera på en egen import så finns det goda råd och tips här
http://www.allroadmc.com/import.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
och här
http://www.teknikensvarld.se/importerabil/" onclick="window.open(this.href);return false;
Visserligen rör den senare länken bilar men det är överförbart på bågar

Lycka till
Egentligen, egentligen så är dessa Innovor lite för fina. Låter kanske konstigt, men jag letar efter en "fulscooter" som kan få finna sig att stå ute under ett kapell stora delar av året - utan att bli ledsen... Mitt garage är redan fullt, så en eventuell ny socoter får finna sig i detta öde.
Och eftersom jag redan gått över budget med mina trajjor så skall scootern dessutom vara billig. Letar man efter billiga sccotrar på blocket så dyker det upp ett gäng 125:or och några 80 cc för 4-8 000 kr. Ofta lite till åren, dessutom, med allt vad det innebär av risk för driftstörningar och reparationer. Driftstörningar är inte ok på en scooter som skall rulla i ur och skur till jobbet.
Så därför suckade jag och letade några tusenlappar högre upp i skalan, och fann där denna Innova för 12 900 kr. Lång berättelse, men så var det!
Vad säger ni, tål en Innova att stå ute under kapell? Utan att bli ful, ärgad, få ytrost å så menar jag. Vi talar västkusten här, mindre än 2 km från västerhavet. Men ändå med en nattparkering som är någorlunda skyddad för salta vindar. Plus kapell, om det är "vått"
ute!
Och eftersom jag redan gått över budget med mina trajjor så skall scootern dessutom vara billig. Letar man efter billiga sccotrar på blocket så dyker det upp ett gäng 125:or och några 80 cc för 4-8 000 kr. Ofta lite till åren, dessutom, med allt vad det innebär av risk för driftstörningar och reparationer. Driftstörningar är inte ok på en scooter som skall rulla i ur och skur till jobbet.
Så därför suckade jag och letade några tusenlappar högre upp i skalan, och fann där denna Innova för 12 900 kr. Lång berättelse, men så var det!

Vad säger ni, tål en Innova att stå ute under kapell? Utan att bli ful, ärgad, få ytrost å så menar jag. Vi talar västkusten här, mindre än 2 km från västerhavet. Men ändå med en nattparkering som är någorlunda skyddad för salta vindar. Plus kapell, om det är "vått"

Float like a butterfly, sting like a bee
Kawasaki J300
Triumph Thruxton
Triumph Sprint ST
Triumph Tiger 1050
Tidigare:
Yamaha YP 125 - såld
Yamaha TMax 500 - såld
Piaggio X9 180 - såld
Kawasaki J300
Triumph Thruxton
Triumph Sprint ST
Triumph Tiger 1050
Tidigare:
Yamaha YP 125 - såld
Yamaha TMax 500 - såld
Piaggio X9 180 - såld
Ett lite svävande svar kan du få om hur den tål. Andra får fylla på.
Det finns en i grannskapet som står ute under kapell. Jämt. Har träffat ägaren 1 gång och han gav intrycket av att vara noggrann så jag tänker att det ändå är ok med ute-Innova. (Han har en större hoj också. Kapell och uteliv där med.)
Ett beg. ex. som jag tittade på men inte köpte hade uteliv bakom sig. Rost kring ekermuttrarna noterade jag. Så mycket mer tittade jag inte för pris och allt matchade inte. En provtur blev det och den gick som den skulle.
Det finns en i grannskapet som står ute under kapell. Jämt. Har träffat ägaren 1 gång och han gav intrycket av att vara noggrann så jag tänker att det ändå är ok med ute-Innova. (Han har en större hoj också. Kapell och uteliv där med.)
Ett beg. ex. som jag tittade på men inte köpte hade uteliv bakom sig. Rost kring ekermuttrarna noterade jag. Så mycket mer tittade jag inte för pris och allt matchade inte. En provtur blev det och den gick som den skulle.