458 Challenge vs SS180.jpg [ 162.09 KiB | Visad 224 gånger ]
Tycker det ser ut som du håller på att bli rammad Peter? Är han lack på att du ligger
före? Eller för att du inte har hjälm?

Wow, vilken utstrålning han har, Bertil!jencla wrote:Och en vårlig interiörbild från en mc-firma i Göteborg. Speciellt Woodstock bör kolla in en gammal bekant som smyger i bakkant.
/jens
http://img834.imageshack.us/img834/355/ ... hansmc.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Hmmm. Borde vara ett rejält misstag i så fall eftersom det här ligger i Stockholm.... (Grödinge söder om Stockholm).vespaco wrote:Rosenhill är en skojig plats! Vi råkade i misstag hitta dit på vår första SKåneresa och sedan återkom vi på den andra resan. Jasso, Vespan min, var på dåligt humör den andra gången på återresan (dåligt tändstift) och när jag stannade motorn så smällde den av i protest. Till den fyllda terrassens glädje. Det var både glada småleenden och tummen upp. Var bergsäker på att Vespan skulle vägra starta och att publiken skulle få århundradets föreställning, men då startade den med första gången. Den ville väl visa alla HD:n och andra mc:n!
Se där, då förstår jag. Trodde att det fanns ett Rosenhill i Skåne oxåvespaco wrote:Vi åkte alltså från Helsingfors/Stockholm till Skåne och tillbaka. Rosenhill var på den vägen, så det var inget misstag. Kurviga trakter var det, jominsann.
johansjogren wrote: Coppi Vigorelli på en velodrom någonstans i världen. Och en finfin lambretta framför =)
Vad är det för pryttel baktill på Lambrettorna..?Federico wrote:johansjogren wrote: Coppi Vigorelli på en velodrom någonstans i världen. Och en finfin lambretta framför =)
finns några vespabilder från velodrom också.
grymma ögonbryn Lambrettaföraren har