Ang. min förtvivlade sökande efter en enda saknad packning som stoppades i min förra tråd(överdriven nit i mina ögon, men iofs by-the-book). Tror att att det vore sin plats att lägga in köp.o.säljavdelningar på forumet istället för på hemsidan som i mina ögon inte är alls är levande som forumet.
Måste också erkänna att jag hjälpte en av de våra med ett par småbussningar tidigare veckan. Jag skäms .
Ronnie agerar nu räddande packningsängel via FB(utan finansiella anspråk) så nu vankas det provstart på måndag.
Hej Jens!
Det är just detta som inte känns särskilt levande. Förslaget är att det skulle ligga köp-o-sälj på forumet iom att det är där det händer saker dagligen. Men kanske detta ska diskuteras på annan del av formet.
reVintage wrote:Hej Jens!
Det är just detta som inte känns särskilt levande. Förslaget är att det skulle ligga köp-o-sälj på forumet iom att det är där det händer saker dagligen. Men kanske detta ska diskuteras på annan del av formet.
Plattformen finns ju. Sedan är det upp till användarna att utnyttja den och göra den levande. Att SSK skulle bygga flera parallella köp-och-sälj-funktioner på scooterklubben.com skulle för mig kännas lite konstigt.
Glad Påsk Jens!
FB-initiativet är kanske kul för inbitna anhängare av den religionen men det drar kanske åt fel håll och är snarast en indikation på att hemsidan inte fungerar. En kanal räcker borde väl räcka för vår smala nisch(som förhoppningsvis blir bredare). Fortfarande är min åsikt att forumet det lämpligaste för köp-o-sälj.
Tillbaka till ursprunget för diskussionen: När, som i mitt fall, någon akut saknar en liten enstaka komponent ska det väl inte vara så noga var man frågar!