Nu var det länge sedan jag var här & härjade (DucatiKlubben börjar tröttna ordentligt på mig), missade att betala medlemsavgift förra året men har nu betalat för 2012 och känner att jag igen kan använda Forumet.
Jag har kommit så djup bland projecten (Ducati, HD, Royal Enfield, Badrum, Verkstad, etc.) att Lucy Vespa om allt klaffar är klar till ScooterPremiären i Tokholm och vi kommer även ta med oss Tomaten (PK 125 Automatic), Lillasyster (nyinköpt 1ägare röd V50 moped), om J får sin hyperrenoverade Cresent Scooterette klar kommer även den och hoppas, hoppas även min Vespa Ciao BMX. Alla delar till motorn i Lucy finns hemma och ska till Max Garage & Speed Shop för montering sen är jag riktigt sugen på att montera en SS 50/90 "dummy tank", har letat på nätet efter bilder på hur man öppnar sadeln efter att den är monterad men inte hittat någon, går det att öppna sadeln normalt efter att ha monterat en sådan???? någon som vet??? någon som har bilbevis på det???
För att pånminna er så kommer Lucy Vespa få en salt flats racer look, (äkta) Moon Discs, droppat styre, utan lysen och annat krafs och ja den kommer att vara plåtren men med pinstriping & textning av våran egen Devil. Motorn får Malossi 112cc kit, ny vev, 20/20 Dellorto, brytarlöst tändning, Malossi koppling & utväxling, Polini pipa och lite annat kul.....
DP says: It's good to be back....