Gutta wrote:Lite kompletterande info.
Körklar, besiktigad o bra bruksskick.
originallack? eller omlackad? ...och i vilket skick? på lacken alltså...
Den är omlackad,ljusbå, vet inte om det är originalkulör. Men det är fint skick på lacken.
Årsmodell? I Sverige såldes de först orange, jag ägde sådan av 1969 års modell (se min avatar). Därefter i en gråare blå nyans (inte samma som på Rally 200 och GTR 125), jag ägde en sådan av 1972 års modell. "Ljusblå" skulle kunna vara denna kulör.
...gissar jag rätt att det kan vara den här ? Fick ett mail ifrån en kille som säljer den i uppdrag...
Mätarställning nu knappt 2.700 mil o den är besiktigad 2010.08.24.
tycker definitiv att den är värd 12k - känns som killen som kränger den vill få ut lite mer. 15 är nog ochså ok - den är omlackad i en lite mer babyblå färg än originalet - men om det är bra gjort...
tysken wrote:...gissar jag rätt att det kan vara den här ? Fick ett mail ifrån en kille som säljer den i uppdrag...
Mätarställning nu knappt 2.700 mil o den är besiktigad 2010.08.24.
tycker definitiv att den är värd 12k - känns som killen som kränger den vill få ut lite mer. 15 är nog ochså ok - den är omlackad i en lite mer babyblå färg än originalet - men om det är bra gjort...
Hoppas du får den !!!
/T
Ja det är nog den som är på bilden, annars är den klonad.
Var o köpte den i går, o körde med den hem, det verkar inte vara några problem med den förutom att växlarna gärna hoppar ur. Det är kanske växelkorset, eller bara lite justreing om man har tur.
Det är ju lite mer drag än i min Touring -60.