Italienska träffen 1:a maj

Annonsera och diskutera svenska träffar här.
Post Reply
marre
Lärling
Lärling

Italienska träffen 1:a maj

Post by marre »

Är ju sån där träff vid Skokloster.. Någon som ska åka eller är sugen att åka på söndag?
Drg 200
Tph 173

"Ni ska inte hålla på med sånt där, det håller inte"
kejj
Mästare
Mästare

Re: Italienska träffen 1:a maj

Post by kejj »

Kanske, men jag har inte hunnit sätta ihop någon Lambretta ännu. (delar kommer idag, 2v leverans från england)
Sen finns det en baksmällarisk då jag skall på bröllop på lördag :D
Bara det är gjord av plåt så....
SoulBoy
Lärling
Lärling

Post by SoulBoy »

http://www.scooterklubben.com/kalendari ... ters-slott" onclick="window.open(this.href);return false;
marre
Lärling
Lärling

Post by marre »

Aha, men jag har ju ingen Lambretta :shock: Men man kanske kan hänga på ändå med sin italienska scooter..?
Drg 200
Tph 173

marre
Lärling
Lärling

Post by marre »

Frös ihjäl på vägen dit men lyckades tina upp mig någorlunda med kaffe och bulle, 3 tappra som åkte från Wennergren-center. För första gången på jättelänge så fanns det 3! Italjet samtidigt på Italienska träffen :) Hängde på Jonas, Göran och Tobbe? som åkte en annan väg hem och tvåtaktsknattret gjorde sitt bästa för att sjunga ut över vidderna i obygden. Något varmare hemfärd men tyvärr tog jag inte ens fram kameran på plats för jag frös så mycket så ni får klara er utan bilder från mig.
Drg 200
Tph 173

fritte
För mycket fritid...
För mycket fritid...

Post by fritte »

marre wrote:Frös ihjäl på vägen dit men lyckades tina upp mig någorlunda med kaffe och bulle, 3 tappra som åkte från Wennergren-center. För första gången på jättelänge så fanns det 3! Italjet samtidigt på Italienska träffen :) Hängde på Jonas, Göran och Tobbe? som åkte en annan väg hem och tvåtaktsknattret gjorde sitt bästa för att sjunga ut över vidderna i obygden. Något varmare hemfärd men tyvärr tog jag inte ens fram kameran på plats för jag frös så mycket så ni får klara er utan bilder från mig.
Några bilder behövs inte, det vet väl alla hur det ser ut när det är kallt..
Post Reply