Italienska träffen 1:a maj
Italienska träffen 1:a maj
Är ju sån där träff vid Skokloster.. Någon som ska åka eller är sugen att åka på söndag?
Drg 200
Tph 173
"Ni ska inte hålla på med sånt där, det håller inte"
Tph 173
Re: Italienska träffen 1:a maj
Kanske, men jag har inte hunnit sätta ihop någon Lambretta ännu. (delar kommer idag, 2v leverans från england)
Sen finns det en baksmällarisk då jag skall på bröllop på lördag
Sen finns det en baksmällarisk då jag skall på bröllop på lördag

Bara det är gjord av plåt så....
http://www.scooterklubben.com/kalendari ... ters-slott" onclick="window.open(this.href);return false;
Aha, men jag har ju ingen Lambretta
Men man kanske kan hänga på ändå med sin italienska scooter..?

Drg 200
Tph 173
Tph 173
Frös ihjäl på vägen dit men lyckades tina upp mig någorlunda med kaffe och bulle, 3 tappra som åkte från Wennergren-center. För första gången på jättelänge så fanns det 3! Italjet samtidigt på Italienska träffen
Hängde på Jonas, Göran och Tobbe? som åkte en annan väg hem och tvåtaktsknattret gjorde sitt bästa för att sjunga ut över vidderna i obygden. Något varmare hemfärd men tyvärr tog jag inte ens fram kameran på plats för jag frös så mycket så ni får klara er utan bilder från mig.

Drg 200
Tph 173
Tph 173
Några bilder behövs inte, det vet väl alla hur det ser ut när det är kallt..marre wrote:Frös ihjäl på vägen dit men lyckades tina upp mig någorlunda med kaffe och bulle, 3 tappra som åkte från Wennergren-center. För första gången på jättelänge så fanns det 3! Italjet samtidigt på Italienska träffenHängde på Jonas, Göran och Tobbe? som åkte en annan väg hem och tvåtaktsknattret gjorde sitt bästa för att sjunga ut över vidderna i obygden. Något varmare hemfärd men tyvärr tog jag inte ens fram kameran på plats för jag frös så mycket så ni får klara er utan bilder från mig.