Har haft min Touring nedmonterad för länge och nu när jag plockat ihop den så inser jag att växelkablarna ligger mot ljuddämparen och har börjat smälta.
Hur ska dessa dras korrekt? Om jag drar dom på andra sidan kommer dom att ta emot ännu mer så det måste finns något trick...
Har haft min Touring nedmonterad för länge och nu när jag plockat ihop den så inser jag att växelkablarna ligger mot ljuddämparen och har börjat smälta.
Hur ska dessa dras korrekt? Om jag drar dom på andra sidan kommer dom att ta emot ännu mer så det måste finns något trick...
//Anders
under den mutter, som på bilden syns rakt ovanför öppna änden på u-ringsnyckeln är ett beslag monterat, vilket är klämt runt vajarhöljena och håller dessa från röret. Så är det på min P200 o din kan ha lika.
fritte wrote:
under den mutter, som på bilden syns rakt ovanför öppna änden på u-ringsnyckeln är ett beslag monterat, vilket är klämt runt vajarhöljena och håller dessa från röret. Så är det på min P200 o din kan ha lika.
Jag förstod väl att det var något som saknades, jag får gräva i reservdelslådan och se om jag hittar något kvarglömt... Men muttern du syftar på håller ju ihop motorblocket, skulle det inte vara rimligare om beslaget satt på skruven till vänster som håller fläktkåpan och cylinderskyddet?
fritte wrote:
under den mutter, som på bilden syns rakt ovanför öppna änden på u-ringsnyckeln är ett beslag monterat, vilket är klämt runt vajarhöljena och håller dessa från röret. Så är det på min P200 o din kan ha lika.
Jag förstod väl att det var något som saknades, jag får gräva i reservdelslådan och se om jag hittar något kvarglömt... Men muttern du syftar på håller ju ihop motorblocket, skulle det inte vara rimligare om beslaget satt på skruven till vänster som håller fläktkåpan och cylinderskyddet?
fritte wrote:
under den mutter, som på bilden syns rakt ovanför öppna änden på u-ringsnyckeln är ett beslag monterat, vilket är klämt runt vajarhöljena och håller dessa från röret. Så är det på min P200 o din kan ha lika.
Jag förstod väl att det var något som saknades, jag får gräva i reservdelslådan och se om jag hittar något kvarglömt... Men muttern du syftar på håller ju ihop motorblocket, skulle det inte vara rimligare om beslaget satt på skruven till vänster som håller fläktkåpan och cylinderskyddet?