Long time no see på detta forum. Men jag har inte glömt min ögonsten, som behöver få nya lameller innan säsongen börjar på allvar. Men jag vet inte riktigt hur jag skall göra, så jag rådfrågar er
Jag har köpt: http://www.sip-scootershop.com/EN/Produ ... X+for.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; tillsammans med nytt push-rod kit. Så jag hoppas allt skall bli bra. Men jag har idag 4 skivor i min koppling, och skall byta ut mot 3 istället. Men skall de plattor jag köpt ersätta endast kork plattorna jag har idag, eller hur gör jag? Skall även 1 platta bort?
Jag har inte vågat börja bytet under hela vintern eftersom jag inte vet hur jag skall göra....men snart är det scootersäsong igen så nu måste jag. Skall bara en resa till HongKong och Shenzen/Shanghai innan bytet
?? måste jag köpa nya mellanlägg också? Kan jag inte använda de jag redan har i? Kan isåfall någon länka till nya på SIP som jag skall använda. VARFÖR köpte jag inte ett färdigt kitt....hopplös
Nix, farbrorn jag köpte av hade lämnat in på verkstad någon gång och fått den uppdaterad till 4 skivor! Han kanske skulle rejsa i 25km/h
Jag köper en komplett koppling tror jag. Vilken rekommenderas? Den måste vara förstärkt för att hålla.