Mvh
/ Fredrik
Ja, GTR är faktiskt en mycket vacker modell...förutom framlampan som inte riktigt passar in på något outgrundligt och odefinierbart vis...LIJ wrote:Vespa GTR är ju ändå den snyggaste vespan. Och röd är den snabbaste färgen.
http://img707.imageshack.us/img707/2066/img28362.jpg
Nämen... framlampan är ju GTR:s själ. Fylld av mindervärdeskomplex i övrigt är GTR så stolt över sin stora lampa. Precis samma som coola storebror Rally. Här kommer en överredigerad bild från samma photoshoot.förutom framlampan som inte riktigt passar in på något outgrundligt och odefinierbart vis...
Ja vad är det med blått, det funkar så gott som alltid. Snygga bilder du har. Jag har sett fler. Foto i jobbet eller driven amatör? Fint glas och stor öppning har det gått åt till denna för att få skärpa, lyster och skärpedjup kan jag tro.Woodstock wrote:Lite höstfärger...och blått!
Jo, du har rätt - GTR är absolut en stolt modell med vackra företräden. Länge, länge stod det en övergiven GTR på en parkering i Lomma utanför Malmö. Varje gång jag passerade den tog jag en titt, med en liten baktanke att kanske kontakta ägaren en dag och försöka köpa loss den. Så en vacker sommardag när jag körde förbi var den plötsligt borta! Ångrar nu att jag inte kontaktade ägaren i tid...LIJ wrote:Nämen... framlampan är ju GTR:s själ. Fylld av mindervärdeskomplex i övrigt är GTR så stolt över sin stora lampa. Precis samma som coola storebror Rally. Här kommer en överredigerad bild från samma photoshoot.förutom framlampan som inte riktigt passar in på något outgrundligt och odefinierbart vis...
http://img259.imageshack.us/img259/3812/vespacopy.jpg
Tackar för vänligheten!wY wrote:Ja vad är det med blått, det funkar så gott som alltid. Snygga bilder du har. Jag har sett fler. Foto i jobbet eller driven amatör? Fint glas och stor öppning har det gått åt till denna för att få skärpa, lyster och skärpedjup kan jag tro.Woodstock wrote:Lite höstfärger...och blått!
Najs! Ser fin ut, grattis! Är det bara lite småkrafs som fattas, eller är det mer att renovera?kejj wrote:Nyförvärvet:
1962. Li paneler och 2 enkelsadlar. Väldigt tidigt ramnummer.jencla wrote:En TV175 1965? Kul! Både Hedge och jag har ju också sådana, som dessutom är väldigt nära släkt ramnummermässigt. Välkommen i gänget![]()
/jens
Det har jag också undrat, eftersom det var jag (under mitt gamla nick) som startade tråden. Man blir ju bestört...fritte wrote:Terraplane skapade ju denna tråd, men nån albin står som upphovsman. Varför?