Cannonball GBG 2006

Annonsera och diskutera svenska träffar här.
Havsbris
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Post by Havsbris »

Oj oj oj Ola! Jag vet precis vad du skall göra för att komma åt detta delikata problem. Om du spänner bakbromsen så mycket det går så kommer du nog behålla framhjulet på marken och därmed också styrförmåga och kan se fram emot en trevlig tur genom det västsvenska samhället i moppefart.

En annan tanke är ju att du göra precis ingenting och ändå ser dig själv bli omkörd av ett gäng jävligt heta grabbar på lambretta. Antagligen får du kåtslag vid omkörningen och glömmer helt enkelt gasa och får då kontakt med framhjulet igen alternativt kör av vägen och ligger kvar och drömmer om just de där snygga snubbarna. Knepen är många men vinsten ligger nog långt bort min vän. Jag har nämligen tjingat den. Så sorry. Du får stå över i år :D:D:D
calle
Trollkarl
Trollkarl

Post by calle »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Har monterat 100/90-10" fram på min Cannonballtouring, men däcket når inte ner till vägen vid gaspådrag, Dock så avtar det hela lite lätt när man skickar i 4:ans växel, finns det däck med högre profil så det når ner till vägbanan eller räcker det med att justera ned lustgasen?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Nej nej nej, du skall naturligtvis konvertera till 8", första årets vinnarkoncept har jag hört.
calle
Trollkarl
Trollkarl

Post by calle »

<b><i><u>Scooterbloggen</u></i></b> liveuppdateras från Cannonball!
http://lc.mille.nu/
Modernt kan man säga.
victor
Mästare
Mästare

Post by victor »

Ola Lång
Chefsmontörn

Post by Ola Lång »

Finlands krashkung Oskari Hellmann har nu, några år senare, lagt upp lite schyssta bilder från CB-06 i Göteborg!

Några är mera lågnhåriga, andra mera smala! :grin: :grin:

http://picasaweb.google.com/osku68/Cann ... 6342231714
Autisa -Trimcylindern för bakåtsträvare som vill åka lika fort som förr
Post Reply