40 mil tur och retur idag i 245an. Men det gick lite lättare hem när man tittade i backspegeln.

Mer bilder kommer snart.
Själv e jag en nervös 40plusare med 2 barn som bor i stan och kör Toyota Prius. Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag köpte den. Den är helt värdelös om man vill köra nåt mer än 3 matkassar så jag har kvar min gamla 245a.Loose Lips City Punk
Själv har jag en Ford Galaxy (4 kids..) och fraktar minst 2 Vespor stående..
Kollade det idag och dom är liksidiga, det var nog vinkeln på fotografiet som gjorde att det var svårt att se.Paka
Förresten, kolla att du verkligen har liksidiga fälgar. Jag kan se fel, men på GS160 och SS ska fälghalvorna vara lika breda.
En liten gammal nummerskylt, och Einars gamla Nybro-nummer är ju inte svårt att hitta! www.svar.ra.se
Knyckigt, ljudligt och framförallt långsamt. Bromssträcka på någon kilometer eller så...vespaco
Öh, hur menar du att den bromsar om den bromsar som en finlands/sverigebåt?? Knyckigt, långsamt, ljudligt, med propeller?
Kul! Tack för tipset, där fanns en hel hög med dokument!!Peter Sundfeldt
En liten gammal nummerskylt, och Einars gamla Nybro-nummer är ju inte svårt att hitta! www.svar.ra.se
Kul hoj och historia.
Underbar bild sidan 5 i senaste numret (Nr3 2010) av "Klassiker" tagen från sportpalatset över St Eriksbron. Strax bakom spårvagnen på väg mot Fridhemsplan. Kanske såg vindskyddet ut så?? Ytterligare minst 4 scootrar på samma bild.Paka
Stiligt. Jag undrar hur vindskyddet såg ut.