OT: Farfisa
-
- Dekaltrimmare
OT: Farfisa
Hej,
Inte ens i närheten av scooter-relaterat, totalt off-topic, men jag tror rätt person kan finnas här på forumet!
Jag har köpt en gammal Farfisa Compact-orgel och har lite missljud på vissa toner och behöver någon i Stockholm som kan kolla på detta.
Eftersom jag själv är helt och hållet (åtminstone när det kommer till gamla el-orglar) oteknisk så vill jag inte själv ge mig på att försöka lösa problemet, utan överlåter detta till någon som vet vad denne sysslar med.
Nån som känner nån som känner nån som känner nån.......?
http://www.combo-organ.com/Farfisa/Comp ... tm#Compact
Tack!
Inte ens i närheten av scooter-relaterat, totalt off-topic, men jag tror rätt person kan finnas här på forumet!
Jag har köpt en gammal Farfisa Compact-orgel och har lite missljud på vissa toner och behöver någon i Stockholm som kan kolla på detta.
Eftersom jag själv är helt och hållet (åtminstone när det kommer till gamla el-orglar) oteknisk så vill jag inte själv ge mig på att försöka lösa problemet, utan överlåter detta till någon som vet vad denne sysslar med.
Nån som känner nån som känner nån som känner nån.......?
http://www.combo-organ.com/Farfisa/Comp ... tm#Compact
Tack!
-
- Dekaltrimmare
-
- Dekaltrimmare
Är det inte bara oxiden som spökar, rockafett en kväll så är det vek!
När jag köpte min så var det väldigt orena toner men blev bättre med tiden..
sen komplade vi in den i stämapparat och skruvade till tonerna.. Ring Göran T om du inte redan gjort det!
När jag köpte min så var det väldigt orena toner men blev bättre med tiden..
sen komplade vi in den i stämapparat och skruvade till tonerna.. Ring Göran T om du inte redan gjort det!
LD 150 -55
Tv 175 -61
Li 150 -62
Tv 175 -65
Li 150 -64
Tv 200 -65
Sx 200 -66
Sx 150 -67
DL 125 -70
Tv 175 -61
Li 150 -62
Tv 175 -65