Dags att delge mina skoterbröder och systrar senaste veckornas garagepyssel...
Fick för en tid sedan (1½år) tag på en risig v50 som jag skulle ha till nått...? Den strippades, blästrades, grundades och blev liggandes
Hur som helst min vässade 67 primavera lär ju inte hålla i evigheter så jag tänkte att detta fordon kunde vara en käck förlängning av kommande säsong.
Sedan nyår har den fått ett par lager slipgrund och efter ett långdraget färgval lackats i förra veckan. Lacken blev helt ok, mycket bra för att vara garagelackad.
*bilder kommer strax*
Last edited by subitus on Thu 02 Sep 2010, 15:36, edited 2 times in total.
Var det möjligen du som var och hämtade min v50? I småland med en Prius och din far var med oxå? Om det var det då är jag djupt imponerad över skicket den är i nu jämfört med då....kollade om jag hade bilder kvar men de blev nog i gamla datorn, tyvärr...
------------
Vespa Sprint 200 -66
Lambretta Li 150 -60
Vespa GL 200 -62 (såld)
Vespa V 70 R - 75 (såld)
Vespa PX 200 -85 x 2 (sålda)
Vespa Primavera -68 (såld)
Hej igen, dåligt med både bilder och garageglöd.
Har börjat tröttna kraftigt på all vit sk*t som vräker ner och skapar merjobb...
Men lite har jag fått gjort...
By subitus, shot with iPhone 3GS at 2010-02-23
Även provkört, vilken raket!
By subitus, shot with iPhone 3GS at 2010-02-23
-Loose Lips City Punk: Nej inte jag, däremot så är det ditt gammla v50 block som driver denna:
By subitus, shot with Canon DIGITAL IXUS 800 IS at 2009-05-04
Primmy73; Nej, inget vespatronic men visst är det likt
Jencla; Jag har förstått att man kanske inte skall rasta dom på Nordschleife i regn. Men hur skall man annars kunna åka brett med en V50. Viva Slovakia!!!