Kan detta vara något för nån scooterfrälst värmlänning? Den tycks inte vara såld.
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... ight=vespa
Tips: Någon nära Karlsoga som vill köpa en PX från -79?
Re: Tips: Någon nära Karlsoga som vill köpa en PX från -79?
Bra pris. Montera ur motorn och sälj ramen med papper. Perfekt.
/G
/G
LIJ wrote:Kan detta vara något för nån scooterfrälst värmlänning? Den tycks inte vara såld.
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... ight=vespa
==============================
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
Hehe, nä killen som sålde den jobbade i Årsta, och han ordnade transport upp till stockholm till påföljande dag, så det löste sig över all förväntan. Ibland har man tur. Men eftersom det råder total torka på 200:or just nu, så var jag berädd att åka o hämta, hade det behövts.
Skulle vilja provköra fullt ut, hoppas att det töar upp lite granna i morrn.
Skulle vilja provköra fullt ut, hoppas att det töar upp lite granna i morrn.

Det är egentligen bättre att det inte töar upp. Är temperaturen runt 0 är det som värst att köra Vespa. Med några minusgrader är det faktiskt inte så hemskt halt, förutsatt att det är plogat och sandat.vespaman wrote:Skulle vilja provköra fullt ut, hoppas att det töar upp lite granna i morrn.
"she's got a motor scooter with a little rubber tooter and I fall to the ground when I hear that sound"
Vet inte om det finna några bra ställen, möjligen motorvägarna, men nästan överallt ligger det moddsträngar. Möjligen är jag för gammal...
Skulle behöva testa att dra igenom alla växlar med lite belastning, för att avgöra om jag skall passa på att renovera låddan under vintern, samt kolla maxfarten med gps, för att få en känsla för allmänstatusen.
Kom iofs på att jag skulle kunna testa i södralänken tunnlarna.

Skulle behöva testa att dra igenom alla växlar med lite belastning, för att avgöra om jag skall passa på att renovera låddan under vintern, samt kolla maxfarten med gps, för att få en känsla för allmänstatusen.
Kom iofs på att jag skulle kunna testa i södralänken tunnlarna.