Frågan är: Finns det Vespaägare i eller runt omkring Fagersta/Norberg?
Jag har ägt min P200 i ett år nu men aldrig sett någon annan här omkring.
Ge er till känna!
moorflax wrote:Frågan är: Finns det Vespaägare i eller runt omkring Fagersta/Norberg?
Ge er till känna!
Är du betalande medlem i SSK? Om du är det finns möjlighet att söka igenom medlemsmatrikeln för att hitta scooterister i ditt område. Förr kunde SSK sponsra brevutskick för den som ville strarta upp en lokalsektion, vet inte om detta gäller fortfarande. Någon i styrelsen kan säkert svara på det.
moorflax wrote:Frågan är: Finns det Vespaägare i eller runt omkring Fagersta/Norberg?
Ge er till känna!
Är du betalande medlem i SSK? Om du är det finns möjlighet att söka igenom medlemsmatrikeln för att hitta scooterister i ditt område. Förr kunde SSK sponsra brevutskick för den som ville strarta upp en lokalsektion, vet inte om detta gäller fortfarande. Någon i styrelsen kan säkert svara på det.
lycka till!
Jodå, vi är alltid positiva till att det startas scooter-verksamhet i hela landet och kan sponsra vid behov. Kontakta Henrik Nyström info@scooterklubben.com för detaljer.
Jag är ännu inte betalande medlem.
Lite småtokigt att medlemsskapet inte gäller från det datum man registrerar sig.
Men till årsskiftet ska jag definitivt bli medlem
Jag tar upp frågan igen framåt jul.
Tyvärr blir det alldeles för problematiskt om vi skulle ha löpande medlemskap. Avgiften är ändå rätt låg med tanke på vad du får. Ett tips är annars att du blir medlem i oktober så får du nästa år på köpet.
SoulBoy wrote:Tyvärr blir det alldeles för problematiskt om vi skulle ha löpande medlemskap. Avgiften är ändå rätt låg med tanke på vad du får. Ett tips är annars att du blir medlem i oktober så får du nästa år på köpet.
/Ronny
Jo så är det säkert. Jag skulle ha blivit medlem redan förra året men pga av tillfälligt bristande intresse (Läs inköp av Harley) så blidde det inte så.
Nu har jag kommit till sans igen men jag väntar nog till oktober iaf.