Hemförsäkring från Bilsport & MC

Allt off-topic, och annat kul som kanske inte alltid har med scooter att göra
Post Reply
mejiro
Entusiast
Entusiast

Hemförsäkring från Bilsport & MC

Post by mejiro »

Har av en händelse upptäckt att om man har sin scooter försäkrad hos Bilsport & MC så erbjuder de en mycket förmånlig hemförsäkring. Min egen lilla undersökning av MC-försäkring till min GTS visade att Bilsport & MC var bäst (och gav dessutom en generös rabatt till medlemmar i Svenska Scooterklubben). När hemförsäkringen nu håller på att förfalla så upptäcker jag att Bilsport & MC (Moderna försäkringar) ger mig överlägset billigast hemförsäkring, åtminstone för min bostadsrätt i Stockholm.
Hedge
Trollkarl
Trollkarl

Re: Hemförsäkring från Bilsport & MC

Post by Hedge »

Tackar för tipset! Ska omedelbart kollas...If har höjt sin premie precis, så det är dags.

/G
mejiro wrote:Har av en händelse upptäckt att om man har sin scooter försäkrad hos Bilsport & MC så erbjuder de en mycket förmånlig hemförsäkring. Min egen lilla undersökning av MC-försäkring till min GTS visade att Bilsport & MC var bäst (och gav dessutom en generös rabatt till medlemmar i Svenska Scooterklubben). När hemförsäkringen nu håller på att förfalla så upptäcker jag att Bilsport & MC (Moderna försäkringar) ger mig överlägset billigast hemförsäkring, åtminstone för min bostadsrätt i Stockholm.
==============================
Stahlblech Fahrer vereinigt euch!
==============================
tysken
Lärling
Lärling

Post by tysken »

TACK för tipset! Sänkte precis min hemförsäkringsavgift med några hundra lappar... !!! De ger även rabatt på bilen om man har hemförsäkring hos de...

/Tysken
"Blech und Freude Rollerjungen"
Post Reply