Da er min PK50XL utstyrt med sin nye dellorto 19.19 og den fungerar...... Har en utmaning vaiern till choken er før kort. Gissar på at jag behøver 2-3 cm till. Finns denna typen av vaier at kjøpa som meter vara?
Delen som går in i førgasaren kan man inte gjøra något med men den endan som ær vis styret kan man ju skruva på en "løs" ende stopp på.
Märkligt, för när jag bytte min förgasare till just 19/19, så var chokevajer för lång till min vespa 50, jag fick skruva bort en, ja vad kan det heta, som en förlängning på just 2-3 centimeter, och sätta vajern. allt passade. Jag har den förlängningen kvar. Hur lång är din vajer i cm?
utifrån det som står på sip sin sida er den 1,55meter. det som man ska tenka på her er at min choke sitter på styret och inte vid bensisn kranen som på många andra small frames
Just det, det sitter på höger sida, vid gashandtag. Smart faktist, bättre en min 50L. Där kan jag faktist inte hjälpa dig, fast, du kan nog köpa en lite längre som du sen kan kapa. Kolla i en vanlig cykelaffär. Det har hjälpt mig förut!