någon som har backspegel?
-
- Dekaltrimmare
någon som har backspegel?
blir tokig!
köpte nya fina backspeglar till min förra scooter som nu ska flyttas till vespan,jaha så man köper ju http://www.emscooters.se/ShowProduct.as ... 46&cat=202
och märker ju genast att detta inte kommer att funka,eller om det gör det så begriper jag inte hur.
någon här som har lyckats utan att bli förbannad och borrat om ?
har både höger å vänster btw!
köpte nya fina backspeglar till min förra scooter som nu ska flyttas till vespan,jaha så man köper ju http://www.emscooters.se/ShowProduct.as ... 46&cat=202
och märker ju genast att detta inte kommer att funka,eller om det gör det så begriper jag inte hur.
någon här som har lyckats utan att bli förbannad och borrat om ?
har både höger å vänster btw!
Harriet!:
vespa 50 R från 74
mbk club snabb med backspeglar
vespa 50 R från 74
-
- Dekaltrimmare
-
- Dekaltrimmare
På ingen av mina smallframes satt det bultar när jag skulle montera backspeglar, vet inte om det var monterat från början, men jag vill minnas att orginallacken på min primmy hade lagts lite på de gängorna och det borde betyda att det inte fanns några bultar monterade från början, men jag kan ha fel. Däremot vill jag minnas att det följde med bultar med backspegelsfästena första gången men inte andra... Hursomhelst använde jag slutligen egna bultar till flickvännens V50 iallafall. Minns inte gängan tyvärr... Hmm, det där var inte mycket hjälp, sorry 

-
- Dekaltrimmare
-
- Dekaltrimmare
-
- Dekaltrimmare
ska köpa mig ett par som förhoppningsvis passar den här gången, är det någon som har dom som finns på em ?
Backspegel rund höger krom
Vespa 50
Klassisk rund Vespa spegel.
det där med passar till bla bla ger jag inte mkt för !!
fick ju borra om fästena men det går ju knappast med speglarna.
problemet med dom förra var att dom inte gick tillräckligt långt ut å upp men dessa borde väl göra det va ?
nu har jag ju fästena så.....
Backspegel rund höger krom
Vespa 50
Klassisk rund Vespa spegel.
det där med passar till bla bla ger jag inte mkt för !!
fick ju borra om fästena men det går ju knappast med speglarna.
problemet med dom förra var att dom inte gick tillräckligt långt ut å upp men dessa borde väl göra det va ?
nu har jag ju fästena så.....
Harriet!:
vespa 50 R från 74
vespa 50 R från 74
Jag har en 135310 (Backspegel V50) på min primavera. Den är ganska kort, så kort att jag måste dra undan axeln för att se något bak. Nu är ju en V50's styre lite annorlunda, men jag är inte hundra procent säker på att det blir så myket bättre på V50... Vill du ha full sikt genom två speglar bakåt utan att sitta på tvären är det nog de extra långa speglarna som gäller (135308/135309). Då får man istället ett litet estetiskt problem - vespan ser ut som om den har antenner... Det bästa är ju om man kan köpa dem någonstans där man kan gå ut och titta hur det blir på vespan innan man slår till, kanske någon MC-butik finns i krokarna av där du bor?
-
- Dekaltrimmare
-
- Nybörjare