Er i gang med og legga in min vinter bestilling til sip og har da i tankarna att piffa up min PK50XL 99 modell.
Jeg skjønner ikke stort av allt det er å velge mellom, og håper her å få hjelp med en shopping lista.
Den går idag i 50-55 km/time orginal, slø så det håller i uppførs bakke.
Mitt mål er at få den upp i rundt 70, och framfør allt starkare i uppførs bakke.
Jag ær inte ute efter extrem trim utan något som ligger midt på trædet.
Och om någon kan skriva ned en førklaring på vad alla termer betyder. Som tex porting?????? vad ær det?
Jag har presis renoverat ferdig en primavera motor, så jag har en førmening om dom olika delarna, (tenker da på at jag vet vad veven er nær någon skriver det osv.)
Handle lista hos sip før uppgradering av PK50XL
Handle lista hos sip før uppgradering av PK50XL
Vespa Primavera 1982
Vespa Touring 1962
Zündapp bella r154 1958
Yamaha Fazer 600
Vespa Touring 1962
Zündapp bella r154 1958
Yamaha Fazer 600
Da har jeg surfet rrundt litt på sip og er rimeligt sikker for at jeg går før
http://www.sip-scootershop.com/EN/Produ ... F1+DR.aspx
I og med at min vev er klart mer åpen en dom svenska (jeg kommer opp i 55 km/h) vad tror ni, ska jeg bestille en ny vev?
Blir forgassern litt før liten, med denne sylindern?
Er inne på tanken og bestille nytt primärdrev men er litt usikker med tanke på at priset er så pass høgt-
Noen tanker?
http://www.sip-scootershop.com/EN/Produ ... F1+DR.aspx
I og med at min vev er klart mer åpen en dom svenska (jeg kommer opp i 55 km/h) vad tror ni, ska jeg bestille en ny vev?
Blir forgassern litt før liten, med denne sylindern?
Er inne på tanken og bestille nytt primärdrev men er litt usikker med tanke på at priset er så pass høgt-
Noen tanker?
Vespa Primavera 1982
Vespa Touring 1962
Zündapp bella r154 1958
Yamaha Fazer 600
Vespa Touring 1962
Zündapp bella r154 1958
Yamaha Fazer 600
Da har jeg gjort meg litt mer tanker etter å ha lest mye her inne.
Har bestillt:
Racing cylinder 75cc "F1" DR fra SIP
Vev 19/20
Førgasare dellorto phbl20
Det jag er i tvil på er dette med primærutveksling, tror at jag har blandat det sammen med Upgear kit.
Primærutvekslingen er vell den som kopplings korgen ær festa til?
Vad er det og gjøre videre? er det bare og skru det hele på plass og håpe at den surrer igang? tenker her litt på vad trenger jeg at gjøre med blocket. Trenger jeg slipa upp "hålet" der kolven ska gå ned osv.
Håper noen kan ta seg litt tid til og svare meg siden det blir svårt med alle termer som brukes i di tråder jeg har lest.
Har bestillt:
Racing cylinder 75cc "F1" DR fra SIP
Vev 19/20
Førgasare dellorto phbl20
Det jag er i tvil på er dette med primærutveksling, tror at jag har blandat det sammen med Upgear kit.
Primærutvekslingen er vell den som kopplings korgen ær festa til?
Vad er det og gjøre videre? er det bare og skru det hele på plass og håpe at den surrer igang? tenker her litt på vad trenger jeg at gjøre med blocket. Trenger jeg slipa upp "hålet" der kolven ska gå ned osv.
Håper noen kan ta seg litt tid til og svare meg siden det blir svårt med alle termer som brukes i di tråder jeg har lest.
Vespa Primavera 1982
Vespa Touring 1962
Zündapp bella r154 1958
Yamaha Fazer 600
Vespa Touring 1962
Zündapp bella r154 1958
Yamaha Fazer 600