Så där ja, nu står 300:an hemma hos mig

. Jag tog en "liten" omväg när jag skulle åka hem, det blev c:a 28 mil, mot normala 17 mil snabbaste vägen, innan jag slutligen var tvungen att dra mig hemåt (med ett stort smil i hela ansiktet).
Jag har köpt en del fordon under min resa här i livet, och det finns två fordon som jag ärligen kan säga att jag för alltid kommer att minnas med stor glädje. Den ena var en Chevrolet malibu 65:a med en vråltrimmad corvette-motor i, den gick nå så innehelvete bra (och duktigt bensinsugen

), jag "klådde" de allra flesta i olika moment med den godingen, den är nu såld, och jag vet inte vad det blev av den.
Det andra fordonet är så klart 300:an, och det beror inte bara på att jag tycker själva Vespa:n är läcker att se på, och att den går bra, lika viktigt är det bemötande jag fått av Starol i allmänhet, men kanske Jonas på just Starol i synnerhet.
Så trevlig att snacka med, bra service och kundmottagande, bra priser. Ja helt enkelt en butik som jag återkommer till med vissheten att allt kommer att gå bra.
Nu får jag bara vänta på regpapperen med mitt namn på, och sen betalning av skatt och skylthållningsavgift.
Mvh Vespa 300 GTS 300ie hälsningar
vägkung.
PS: DP-tack för 2000:- kronors-erbjudandet, för de två delarna som jag hämtar så fort du har de hemma hos dig in da house