hej , skulle precis skicka en beställning på lite saket jag ska ha till min vespa 50 och undrar vilka lager och packboxar jag ska ha , fins så många att välja på
på motorn så står det här motor numret : V5A2T * 796390* har inte hittat någon information om exakt års modell osv på den så vet inte alls vad jag ska ha för lager och packboxar, hade varit super bra om någon hade kunnat länka tll packbox kitt och lager kitt på sip-scootershop !
Jag tror det är samma som till V5A1M, åtminstone listas alla lager och packboxar för V5A1M som passande även till din modell av SIP. De äldre smallframe-motorerna har i princip identiska block (innan PK vill säga, utom möjligen de riktigt tidiga, vilket inte din är), så det borde inte heller vara någon skillnad. Jag har också en gammal V5A2M liggande och kan inte se någon som helst skillnad mot en V5A1M (förutom motornumret då )
Alltså:
Lager: Sip Art.Nr. J90003200
Packboxar: Sip Art.Nr. 91200000
bufflig wrote:Jag tror det är samma som till V5A1M, åtminstone listas alla lager och packboxar för V5A1M som passande även till din modell av SIP. De äldre smallframe-motorerna har i princip identiska block (innan PK vill säga, utom möjligen de riktigt tidiga, vilket inte din är), så det borde inte heller vara någon skillnad. Jag har också en gammal V5A2M liggande och kan inte se någon som helst skillnad mot en V5A1M (förutom motornumret då )
Alltså:
Lager: Sip Art.Nr. J90003200
Packboxar: Sip Art.Nr. 91200000
okej tack så mycket ! skicka beställningen för några timmar sen men det verkar ha blivit rätt !