Min vespa läcker. Någon som kan hjälpa till?
-
- Entusiast
Min vespa läcker. Någon som kan hjälpa till?
Hej!
Min vespa står och läcker i garaget. Ganska mycket. Det är en popolino från 1961.
Jag har väl lyckats att lokalisera det till att det måste vara bensin den läcker för det sjunker i bensintanken i ganska raskt tempo. Jag har inte kunskapen/platsen för att våga mig på att ha isär den själv. Någon som kan tänka sig att ta en titt på den och som kanske kan hjälpa mig att fixa det. Jag betalar givetvis!
Bor i göteborg men kan väl köra en liten bit för hjälp!
/Johan
Min vespa står och läcker i garaget. Ganska mycket. Det är en popolino från 1961.
Jag har väl lyckats att lokalisera det till att det måste vara bensin den läcker för det sjunker i bensintanken i ganska raskt tempo. Jag har inte kunskapen/platsen för att våga mig på att ha isär den själv. Någon som kan tänka sig att ta en titt på den och som kanske kan hjälpa mig att fixa det. Jag betalar givetvis!
Bor i göteborg men kan väl köra en liten bit för hjälp!
/Johan
-
- Entusiast
-
- Entusiast
-
- Entusiast
-
- Entusiast
Läcka på tanken har jag insett att det inte är nu.. Igår när jag kom till garaget var den tom! Mycket irriterande. Och kickarmen släppte när jag försökte kicka igång den sen. Jag fick till slut igång den men den droppar mycket nu. Inte så farligt när den är varm men sen börjar det. Några droppar i minuten. Blir tydligen ganska mycket på någon vecka eller så..
Ingen som kan tänka sig att titta på den? Jag kan köpa en flaska whisky eller något till den som kan hjälpa mig.. Hör av er så kan vi hitta på något.
/Johan
Ingen som kan tänka sig att titta på den? Jag kan köpa en flaska whisky eller något till den som kan hjälpa mig.. Hör av er så kan vi hitta på något.
/Johan
-
- Entusiast
-
- Entusiast