Tack!
Sitter precis hos Saigon Scooter Centre nu och har lagt upp de sista bilderna.
Skall renskriva texten i naesta vecka.
/Calle som aer troett i gashanden och alla andra kroppsdelar
Saigon -> Hanoi
Jag blev enormt sugen på en sådan resa när jag såg bilderna!
Om några år kanske man tom kan göra det med en etanolkonverterat scooter
http://www.thanhniennews.com/business/? ... wsid=50034
/Aryan
Om några år kanske man tom kan göra det med en etanolkonverterat scooter

http://www.thanhniennews.com/business/? ... wsid=50034
/Aryan
Etanolkonverterad V50 '67
Snart etanolkonverterad TV175II '61
Elektrisk Peugeot Scootelec '99, som nu fått LiFePO4 batterier
Snart etanolkonverterad TV175II '61
Elektrisk Peugeot Scootelec '99, som nu fått LiFePO4 batterier
Jag blir också sugen att göra det igen när jag tittar på bildernaaryan wrote:Jag blev enormt sugen på en sådan resa när jag såg bilderna!
Om några år kanske man tom kan göra det med en etanolkonverterat scooter![]()

De bränner rissprit bakom varje buske och innan den blandas ut med smutsigt vatten kanske den kan användas som bränsle?
Mina scootrar:
Bajaj Cub 98,1cc + några andra
Bajaj Cub 98,1cc + några andra
calle wrote:De bränner rissprit bakom varje buske och innan den blandas ut med smutsigt vatten kanske den kan användas som bränsle?

/AryanSmall-scale factories in southern and central regions now produce between 15,000 and 30,000 liters of ethanol a day using outdated technology.
Etanolkonverterad V50 '67
Snart etanolkonverterad TV175II '61
Elektrisk Peugeot Scootelec '99, som nu fått LiFePO4 batterier
Snart etanolkonverterad TV175II '61
Elektrisk Peugeot Scootelec '99, som nu fått LiFePO4 batterier