Hej
Som obotlig optimist så hoppas jag att få fart på min V50 och hinna nyttja den till lite jobbpendling innan det är dax för en totalrenovering i vinter.
Men det finns lite delar som inte riktigt är vad dom borde, så om nån har ett garage som börjar bli trångt pga. att det ligger för mycket och skräpar så söks följande:
Fläktkåpa
Cylinderkåpa
Komplett styre
Eventuellt en orginalcylinder om skicket är bra och priset rätt.
Tack på förhand
Chris
V50 renovering + delar
-
- Nybörjare
Nu finns det en risk att våra kära forumpoliser svarar på det här inlägget att annonser hör hemma på SSKs marknad.
Du kan nu vänta & se när de förmanande orden kommer, eller lägga in en annons på marknaden själv med en gång och på så stt lura våra kära forumpoliser på glädjen av att ge dig en avhyvling.
Have a nice day!
Du kan nu vänta & se när de förmanande orden kommer, eller lägga in en annons på marknaden själv med en gång och på så stt lura våra kära forumpoliser på glädjen av att ge dig en avhyvling.

Have a nice day!
-
- Nybörjare
Rodnar
Fritte
Tack för varning, jag anade att det skulle bli en sån förmaning innan jag tryckte på knappen men som Vespaförare måste man ju vara beredd att leva lite farligt annars skulle man ju inte fara runt i 100 blås på lite italiensk plåt och skotkärrshjul
Jag fattar dock passningen och anpassar mig genast.
Chris
PS. inga uppslag på mitt intressanta förknasar dilemma?
Tack för varning, jag anade att det skulle bli en sån förmaning innan jag tryckte på knappen men som Vespaförare måste man ju vara beredd att leva lite farligt annars skulle man ju inte fara runt i 100 blås på lite italiensk plåt och skotkärrshjul

Jag fattar dock passningen och anpassar mig genast.
Chris
PS. inga uppslag på mitt intressanta förknasar dilemma?